Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dansk Revisions Selskab - ADVARSEL
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 13:24

Er der nogen herinde, der har fået "tilbudt" revisions-assistance fra dem?

Vi har KÆMPE problemer med dem. De er værre end diverse fuskfirmaer, jeg har hørt om. De kræver kontrakt, som vi nu ikke kan komme ud af. Priserne på ydelserne, er pludslig steget med over 50%, og rådgivningen er mildest talt elendig.

Tag ALDRIG kontakt til dem!!!! Jeg begik den fejl, at forveksle dem med Dansk Revision. Et helt andet og meget proffesionelt koncept. Tydeligvis noget Dansk Revisions SELSKAB, lever højt på!!!

Jeg er så vred! Kontakter Forbrugerklagenævnet, så snart jeg har fundet ud af hvordan. Nogen der nogen, der har erfaringer med det?

Smuk AA-hingst efter Secret Destination XX - Abhat OX sælges

Vidste du, at der hver 3. dag brænder en gård med dyrehold?....

Har du brandalarm i DIN stald?

0
0
Svar på denne tråd

det kan da ikke passe
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 15:19

Det kan da ikke passe at man ikke kan komme ud af kontrakten, når de hæver prisen, så har man da efter loven et stykke tid til at trække sig. eks. hvis ens premie på forsikringen stiger, så har man to uger til at opsige den, selvom man egentlig er bundet.

Så det tror jeg på ingen måde er lovligt. Men kender ikke noget til dem ellers...

Med de to hystaderne Losse og Maze

Husk vores Nørresundby Bank Dressur Cup i Tylstrup Rideklub

med 2. kvaliffikationsrunde den 2-3 August

samt FINALE den 11-12 Oktober

Fede præmier

0
0
Svar på denne tråd

111111111111111
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 13:02

Det værste er, at nu har jeg kikket på forbrugerklagenævnets hjemmeside, og der er vist ikke rigtig nogle sanktionsmuligheder? Er der ikke nogle jurister herinde, som kam bidrage med gode råd til at gribe det her an?

Smuk AA-hingst efter Secret Destination XX - Abhat OX sælges

Vidste du, at der hver 3. dag brænder en gård med dyrehold?....

Har du brandalarm i DIN stald?

0
0
Svar på denne tråd

Pas på
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 00:32
Hvis man skriver sandheden om Dansk Revisions selvskab truer de med retsforfølgelse. Men kontant vil gerne høre fra folk som har kendskab til dette familie dub firma. Fupdilidub firma. Har da godt nok ikke mødt noget magen til før.
0
0
Svar på denne tråd

Bare en
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 09:51

ide.....men måske du kunne tage kontakt til netop DANSK REVISION og forklare din situation, måske de kan se at "fup firmaet" også giver et dårlig rygte da de bruger et navn som netop kan forveksles??

Om ikke andet kan de måske fortælle dig hvad regler o.s.v. er for sådan en kontrakt.

Fortæl som det er, at du er blevet forledt og du rent faktisk troede at det var DANSK REVISION du havde kontakt til.

Måske de vil hjælpe der, det skader aldrig at spørge :-)

MVH

Ann Chanett

SAMSØ RIDEUDSTYR

The clip

En sikker måde at binde hesten på

samsoerideudstyr.dk

www.facebook.com/SamsoeRideudstyr

0
0
Svar på denne tråd

hov det
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 09:52

var da vist en gammel tråd :-)

Hhhmmm måske man kunne høre om hvordan det gik????

SAMSØ RIDEUDSTYR

The clip

En sikker måde at binde hesten på

samsoerideudstyr.dk

www.facebook.com/SamsoeRideudstyr

0
0
Svar på denne tråd

slap af...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 20:21

jeg ville med største sindsro rive den kontrakt over...

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

Dansk Revisionsselvskab
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 12:33

Ja det er en gammel tråd.... Men ikke desto mindre forsætter firmaet med at sælge en vare de ikke må sælge.

Der er mange der bliver snydt.... Jeg har på den sidste tid hørt om folk der ikke kan få deres rengskab retur - folk der skal betale ny revisor beløb på mellem 40.000,- og 60.000,- for at få rettet op på deres regnskab efter kendskab til det før omtalte firma.

Derfor hvis der er andre så klag jeres sag på følgende

www.dr.dk/DR1/kontant/ Klag%20din%20sag_1.htm

0
0
Svar på denne tråd

Fup revisor
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 09:19

Hmmm har prøvet noget lignende for nogle år siden, bare en anden revisor. Han ringede i tide og utide og forstyrrede mig i mit arbejde og bagefter sendte han svimmelhøje regninger for det han kaldte rådgivning! Da jeg konfronterede ham med det, sagde han bare, hvad vil du gøre ved det, jeg msider dig bare i RKI, hvis du ikke betaler. Krafedemig frækt.

Søs

0
0
Svar på denne tråd

I retten
Forfatter: 
Dato:  13-06-2011 13:08

Hey allesammen!

Det er et helt tilfælde, at jeg så min gamle tråd stadig lever. Vi endte i retten mod Dansk Revisions Selskab, og vandt også sagen. Det var dog ikke uden omkostninger, for vi skulle selv betale ca. 14.000 for advokat, slås med at få regnskabet udleveret, og betale ny revisor for at rette op på skaderne.

Som en lille tilføjelse kan siges, at den "revisor" der havde vores regnskab, ikke engang var revisor. Han læste noget regnskab på aftenskole!

0
0
Svar på denne tråd

Dansk Revisionsselvskab
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 16:34

Derfor er det vigtigt at de stoppes inden andre komme i nærkontakt med dem.

Klag derfor jeres sag hvis der skulle sidde andre med samme sag.

www.dr.dk/DR1/kontant/ Klag%20din%20sag_1.htm

0
0
Svar på denne tråd

dansk revisions selskab
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 22:16

Jeg har desværre også stiftet bekendtskab med dem, men nægtede simpelthen at betale og sendte breve til dem hvor jeg truede med advokater og diverse og til sidst hørte jeg ikke mere fra dem Fik dem anbefalet af en anden og hun fik rigtig meget bøvl med dem. De ville heller ikke udlevere eller færdiggøre hedes regnskab, men hun fik god hjælp fra en ny revisor.

Jeg selv havde heldigvis ikke nået at give dem noget...

Håber at selskabet vil blive lukket og at alle der er kommet i klemme og har mistet penge pga. dem, vil få pengene igen....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider