Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Fortøj med Martingale str XF. Hvor??
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 19:34

Hej alle sammen.

Som der står i overskriften hvor kan man få et fortøj med martingale i str Ekstra Full? Jeg har prøvet en str full, men den blev for lille der hvor de skal spændes i sadlen og også selve martingalen. Jeg syntes jeg har ledt nettet tyndt og kan umiddelbart ikke finde det. Jo jeg fandt EN men den koster fra 1700 og opefter og jeg er kun "hygge" springer

Håber i kan hjælpe :)

Mvh Kristina
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 20:56

Jeg må gi fortabt..

Har kigget på 21 forskellige webshops.. Og kun fundet Pony, Cob og Full, Ingen X-Full.. Tænkte at det kunne da ikke være så svært :)

Man lærer noget nyt hver dag :P

Fortsat go søgning :)

//Siv

Så kom du endelig til de

evige græsmarker Alis :'(

R.I.P. d. 27/3-2008

Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Siv.....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 19:58

Ja det er da helt utroligt. Så stor syntes jeg jo heller ikke min hest er :P

Mvh Kristina
0
0
Svar på denne tråd

LLLLLLL
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 22:09

Jeg købte engang et i Nørrelund rideudstyr i Odense, men det har jeg lige solgt til en anden her inde på HN.

Har du spurgt i en rideudstyrsbutik om de evt. kan få lavet et til dig. Det er ikke altid at det er specielt dyrt. Jeg mener at man kan bestille alle vare i str. X-full hos Stübben, også selv om det ikke står i deres katalog, men der er så nok en merpris på.

Fik engang lavet en trense hos Stübben i str. X-full og jeg gav kun kr. 150,00 oven i.

Mvh

(o:Heidi:o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider