Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

asbjørn smed?????
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:23

er der nogen af jer derude på Fyn der ved, hvad der er sket med Asbjørn (smed)?????

Han brænder sine kunder af og lader ikke hører fra sig efterfølgende....

Mvh Frida

NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR ANGEL CAN FLY

0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 15:55

Er det Asbjørn fra A-beslag??

Hvis det er ham,så har jeg lige haftham ude og sko og ordne mine hyppere idag:)

Ringede fredag og aftalte med ham,hvornår han kunne komme,og må sige at han var der til den tid han havde sagt..

Jeg har absolut intet dårligt at sige om hans arbejde, eller noget...

han er en super smed som gør arbejdet super,og er god til at komme hurtigt og holde aftaler..

En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 15:57

sikkert for meget arbejde... ved han har sjusket ved en hest ude i stalden og efterfølgende var han heller ikke til at få fat i, og det var meget svært inden også... han får vidst en chance til hos omtalte hesteejer, men så skulle der også være store ændringer for at der ikke blev skiftet smed.

Men efter min mening er det ikke lige en måde at beholde sine kunder på.. Måske han har taget munden for fuld ??

Nu med den dejlige Pyrus <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!

0
0
Svar på denne tråd

kan heller
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 17:47

ikke forstå det. Jeg har brugt ham i mange mange åt og har altid været super glad for ham.

Jeg talte med ham i torsdags og aftalte at han kom til hesten fredag. Jeg har ikke hørt eller set til ham siden....jeg har nær,est kimet ham ned, men han er umulig at få fat i. jeg har endda også sendt ham en sms.

skide træls!

Mvh Frida

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 21:03

Hmm.. Hvem ved om han kunne have været syg??

Nicolé

Jordens dejligste Hoppe!!

0
0
Svar på denne tråd

det er ok...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 13:53

igen....han var ikke syg men havde fået for mange kunder ind så han ikke kunne nå det hele.....

Mvh Frida

0
0
Svar på denne tråd

Tager ikke flere kunder ind..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 14:07

Jeg har lige haft ringet til ham - og han har lige holdt ferie men tager ikke flere nye kunder ind.

Desværre..

Det er svært når man flytter til et nyt område og så finde sig en god smed. Man må "nøjes" med de store...

/Lisbet

Hold tanken mod målet...Og ikke mod besværlighederne.

0
0
Svar på denne tråd

Travlt travlt, men ...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 14:53

Fair nok at have travlt men det er vel ikke en undskyldning for at glemme sine kunder eller ikke at give besked hvis planerne ændres?

Jeg kan kun anbefale Martin (Martins beslagsmedie) til folk der søger ny smed på fyn, han er super reel og dygtig og holder aftaler.

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

mette - enig
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 09:04

den er ikke helt iorden.

Det var ogaå det første jeg sagde til ham da der endelig var hul igennem til ham. han var meget flov og lovede at det aldrig vil gentage sig.

Ellers finder jeg en anden smed, og det ved A-beslag godt.

Mvh Frida

0
0
Svar på denne tråd

tja.. ..
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 11:51

han må jo have kunder nok, siden han svigter som han gør p.t. jeg ved flere hos os som har ventet i Laaaannng tid på ham og hvor han ikke er kommet den dag han har aftalt..

Men hvis han har kunder nok, så kan han jo nok også tåle at miste nogle stykker ..

Han har nu ellers været god nok til at overholde aftaler, men det er vist lige p.t. ikke tilfældet...

Super 2½ års Frederiksborg vallak af 1 klasses afstamning sælges:)

0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 20:02

Jaa,han har travlt,men hvor jeg står havde en hest trådt en sko af,og dagen efter var han der og sætte den på... Super service..

Han har mange som ringer når han skor,og derfor ikke lige altid får husket hvem der ringer,og får skrevet det ned...

Så oftest er det en god idé hvis man kan fange ham om aftenen,hvor han ikk skor og har tid til at snakke..

En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD :D

0
0
Svar på denne tråd

asbjørn asbjørn
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 20:03

jeg kan kun siger super super om Asbjørn. De gange jeg har ringet til ham, der er han kommet inden for ganske FÅ DAGE. Så jeg kan kun sige SUPER om Asbjørn.

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 20:17

Jeg må sige at jeg er også bare super glad for Asbjørn..

Nicolé

Jordens dejligste Hoppe!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider