Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

kolding beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:04

Nu er det bare nok tror de vi er idioter og de kan behandle os sådan????

I onsdags havde jeg en aftale med jacob om at han skulle komme da min hest har en masse væske i knæet pga manglende sko og hun er indfodet, plus skulle min plag også ha en tur.

Jeg kommer derud i god tid lukker dem alle ind og så venter jeg og venter, ringer så til ham, jae han er forsinket, men ringer lige om en time, det gør han så, men nej han kunne alligevel ikke men fredag kl 12 kunne han, jeg har så igen siddet derude og ventet, men næe nej ingen beslagsmed, ringede til ham 6 gange men ingen GAD tag den. Nøje hvor er jeg bare gal, hvorfor har man sådan et job, hvis man ikke gider passe det, hvis min hest får men af det her, så melder jeg ham, det er 100%.

****Citta- Don Cero****

Extensions og Akryl negle laves har bevis.

0
0
Svar på denne tråd

surt...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 18:21

jeg har brugt ham et par gange, da hende jeg står ved bruger ham, og der har 7-9-13 ik været noget de gange jeg har været med på smede besøg" fra ham :-)

Tror det er næsten lige meget hvilken smed du vælger, så vil du desværre komme ud for det :-( De er desværre en mangel vare, og de ved det.

Men det kunne da være rart de var lidt bedre til at give besked osv. :-)

Med venlig Hilsen
Mette og Chanel
Landejendom /hus på landet søges
i kolding omegn (maks 20 min fra kolding) med min. 15000 m2 jord, må gerne trænge til kærlig hånd. maks. 1,9 mill.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 22:02

nej det kan godt være, men nu ved jeg at der efterhånden er del han røvrender tit, heldigvis har jeg nu fundet en ny og rigtig god smed der også er billigere takke være en herinde fra tusind tak

****Citta- Don Cero****

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 22:55

Har også droppet ham af samme grund.

Bruger vestergård. De kommer bare ALTID som aftalt ;)

UDSALG netop nu - spar på ALLE varer
www.happy-horse.dk

Med MASSER af tilbud

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 11:59

Kender ham ikke. Jeg bruger Strib og han kommer altid som aftalt. Kan ske at han kommer 1 time fortidlig.

"At kunne ride er ikke et spørgsmål om liv og død. Det er langt vigtigere end det."

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er super
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 17:54

tilfreds...

Både med ham og med lærlingen..

De kommer til tiden, gør de ikke, så ringer de altid inden.. Har en gang ventet hvor han først ringet efter tid. Men det er det vildeste jeg har været udefor..

De er søde og rare, de er gode ved hestene, hyggelige at snakke med, ingen vrøvl selv om den ene af mine heste er umulig med forbenene, Jacob siger bare at det er fordi han er hingst, for han er jo en sød hest...

Jeg er så EKSTEMT glad for dem....

De venligste hilsner Marie...

OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 09:47

det er da rart at nogen er glade for ham, som sagt kender jeg bare en masse som ikk er, har nu aldrig hørt det med forbenene før min er også en hingst, og ham er der ingen problemer med.

****Citta- Don Cero****

0
0
Svar på denne tråd

Det behøver
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 12:42

du nu ikke sætte spørgsmålstegn ved, jeg ved vel nok selv hvordan min hest opfører sig.....

Det har intet med Jacob at gøre, han er ALTID helt super ved ham...

At din er hingst ikke er som min, har da ikke noget med det der her snakkes om at gøre, bare et eksempel på hvad jeg synes er dejligt ved at have de to til at komme....

OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 15:38

uha du er vist lidt nærtagende, det var heller ikke noget med hverken dig eller din hest jeg sagde noget om, nærmest jacob s kommentar.

så slap lige lidt af

****Citta- Don Cero****

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg er
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 16:37

faktisk lidt nærtagende, for jeg synes det er noget rådden noget når man skriver sådan om folk på nettet, det bryder jeg mig virkelig ikke om. Det er så nemt at hænge folk ud sådan et sted... Det er ikke nemt at være erhversdrivende...

Jeg synes det er langt ude det du skriver, melde ham fordi han ikke tager sin tlf og ikke kan komme bare fordi du gerne vil have det???

Eksemplet med forbenene var bare for at give et billede på hvordan han tackler hestene og hans opførsel i det hele taget...

-og her ringer han tilbage når han kan se der er et uopsvaret opkald..

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 10:55

så kan du da bare lade være med at læse tråden, det er jo dit eget valg.

hmm lille dame nu tror jeg du skal passe lidt på hvad du skriver, du ved jo ikke hvad der ligger bag vel, han er faktisk ved at gøre min hoppe ubrugbar, da hun har fået en kæmpe knude ved hendes forben pga manglende sko, der er både dyrlæge og advokat på i sagen nu, da der er gået så længe og jacob viste det. så hans påstående forståelse for hesten, hvor er den henne, ja jeg kunne forsætte med flere eks, fks nogle plag han bare ikke gad tag, en venind han lige havd glemt hende to andre heste fordi det kunne han ikke overkomme.

håber ikke det er din der en dag bliver svigtet når den allermest har brug for smed, for så husk lige din egne ord

****Citta- Don Cero****

0
0
Svar på denne tråd

Nu blir du jo
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 11:17

plat, hvis ikke du kan argumentere uden at tale ned til folk... lille dame

Tja, altså jeg har ingen problemer med ham, han kommer normalt ret hurtigt hvis der er problemer, jeg kan godt lide hans omgang med hestene, både hans og lærlingens arbejde er rigtig fint.

Og nej jeg kan ikke bare lade være med at svare, for jeg synes det er så fejt at hænge folk ud på nettet, det blir kun set fra en side, og det kunne jo nemt være der var en helt anden forklaring fra jacob og sådan vil det altid være...

Og hvorfor er det lige jeg skal passe på hvad jeg skriver?? -kommer du efter mig ellers.....

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Er total enig
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:26

Hejsa

Jeg har også dem til at sko min hest, og det gode ved dem er - eller nu er det hans lærling der skoer min hest - er deres rolige omgang med min hest idet den også har lidt nykker som Marie beskriver hendes også har.

Og måden at tackle det på er helt perfekt

Kommer altid som aftalt.

Så kun plus til dem her fra mig

mvh Line - der er glad for sin smed

Gratis fotografering af heste i Sønderborg og omegn tilbydes

http://www.lines-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvis skyld
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 12:22

Hvordan kan det blive smedens ansvar at der er gået for lang tid uden smed?

Det forstår jeg ikke liiige?

UDSALG netop nu - spar på ALLE varer
GLAD HEST

Med MASSER af tilbud

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 13:04

det kan det, når man har haft en del tider og de hver gang er aflyst, og han ved at hoppen har det skidt, så er det smedens ansvar jeg havde jo booket ham i god tid flere gang, men det er han åbenbart lige glad, det var takken for at ha holdt fast i ham siden han startede

****Citta- Don Cero****

0
0
Svar på denne tråd

Det forstår jeg ikke.
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 20:54

Jeg har brugt Jacob siden han blev udlært. Jeg er MEGET tilfreds med ham, han kommer altid til tiden og behandler mine heste med respekt.

0
0
Svar på denne tråd

Ang smed
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 21:10

Jeg bliver sku helt gal over at læse sådan en gang pladder jeg bruger også jacob og hans ny lærling og er meget glad for ham, ja han har også brændt mig af en nekelt gang pgr hovedpine, men det skaber jeg mig sku ikke over og hvis der har været så meget bøvl med ham fatter jeg ikke du ikke for længst har fundet en ny, men dejligt at høre du har en ny nu så må vi jo håbe han overholder sine aftaler, med alt det smedene udsættes for er der ikke noget at sige til de en gang i mellem tager en fridag.

Glæder mig vi andre der er glade for jacob ikke skal dele ham med en der ikke kan bruge ham alligevel jubi

vivi

0
0
Svar på denne tråd

Ulykke
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 22:17

Kanon vivi :)

Jakob var jo også for nyelig været ude for en ulykke, hvor han blev sparket i hovedet af en hest,og derved var der et enormt pres på hans lærling - og ja i den periode hvor han var sygemeldt har alt jo været vendt op og ned - en mand kan jo ikke klare to mands arbejde. Så i den periode har alle måtte væbne sig med noget forståelse for en situation ingen syntes var sjov.

mvh Line

Gratis fotografering af heste i Sønderborg og omegn tilbydes

http://www.lines-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

har også skiftet
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 02:40

Havde også Jacob engang, var faktisk tilfreds med hans arbejde, og han kom til tiden eller ringede. Og var super flink til også at komme på søndage, og aftenen og sætte en tabt sko på, der var intet at klage over, indtil den dag han slog min venindes hest i ryggen 2 gange med sin hammer. Derefter skiftede hele stalden til Kustrup, det er jeg MEGET glad for (:

ღ Comet ღ

Comzi Comza

Jump up. Jump long.

0
0
Svar på denne tråd

he he he he
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:22

ja held og lykke med ham man skulle ikke tro man bor i danmark for sige sin mening det må man sgu ikk.

Og forresten jacob og dette er kun til jacob, ved du læser med herinde, jeg anede virkelig ikke at du havde ringet afbud???? men glæder mig da til høre din forklaring når vi mødes:-)

****Citta- Don Cero****

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider