Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Skridsikre måtter
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:59

Hej Alle HN'er

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvor man kan købe skridsikre måtter? De skal være meget tynde...

Det er fordi når jeg trækker mine kære pruheste ind fra folden, skal de ned i af en en ''bakke'' for at komme ind i stalden og de kurrer nærmest derned fordi de har sko på, så ville høre om der er nogle der kan anbefale nogle såkaldte måtter eller har en anden god idé??

På forhånd mange tusinde tak

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 18:59

Hej

Der hvor jeg står på sommergræs er der også ret stejlt ned ad bakke ind til løsdriften, der er lagt hitriste og det skulle fungerer helt fint, tror ikke det er en god ide med måtter da de også bliver glatte når de bliver våde.

Hilsen Kida

Venlig hilsen

Kida

Leder efter opstaldning til en 15årig ponyhoppe i området Vestskoven/Hareskoven/Ganløse.

0
0
Svar på denne tråd

gummimåtte
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 08:48

Jeg har også en stejl udgang ved stalden, lavet af beton. Vi havde også problemer med at hestene gled.

Vi har så en stor gummimåtte med huller i, som er boltet/skruet fast foroven. Den kan løftes op, så man kan feje under.

Vi har haft den liggende i nu 9 år og mange heste har trådt på den, den fejler intet.

Det eneste billede jeg har kunne finde er dette, den ligner den røde måtte. Jeg ved at nogle arbejdssteder bruger det som aflastning for at stå på hårdt gulv.

www.ergofloor.dk/page18.html

vh Louise

Dressurtanten.

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 21:52

du kan også få dem her:

www.lindbergshop.dk/images/ 323010.jpg

Eller denne:

www.lindbergshop.dk/images/120.jpg

Men jeg må indrømme at jeg personligt ikke er tosset med måtter.

Jeg ville nok gøre noget ved selve gulvet istedet for.

Gulvet er nok for glat fordi det er pudset for flot. Evt. kan du smide noget grov beton på og inden det tørre så lægge et lille lag sand foroven.

Det bliver trælst at feje, me super for hestene at gå på.

Ellers kan du hælde flydende gummi på.

Det kan bl.a. fås her: www.tdj.dk/hoejreside/Start%20sider/ Gummi%20gererelt/ Gummi%20stobe%20start/ gu%20index%20m%20start.htm

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Dorte

Søger Læreplads som Beslagsmed hele danmark har interesse. Er færdig med Grundforløb.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider