Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Underviser akademisk sydsjælland?
Forfatter: 
Dato:  18-07-2008 10:46

Hej Alle.

Jeg har lige fået en ny hest og har i den anledning fået lyst til at lære at ride og træne akademisk ridning ala Bent Brenderup/Christina Holmbæck m.fl.

Jeg vil med det samme sige at jeg absolut intet kendskab har til dette - har indtil nu redet "alm." dressur (LA) og de sidste år være tur/hygge rytter - men alt hvad jeg har undersøgt og læst om akademisk ridning/træning (en del efterhånden ) tiltaler det mig rigtigt meget - og det skal ihvertfald undersøges og prøves har jeg besluttet!

Nu er spørgsmålet om der er nogen der kan hjælpe med at anbefale en træner, som kommer i det sydsjællandske område.

Jeg har ikke selv trailer og det vil være rigtigt besværligt og dyrt for mig at skulle leje en trailer og køre hele sjælland rundt hver eller hver anden uge for at få undervisning - så jeg håber at der er nogen, som kender én, som kan/vil undervise og lære os akademisk ridekunst helt fra bunden ( eller prøve på det )

Vi "bor" mellem Næstved og Vordingborg og har alle faciliteter til rådighed?!

Gerne med pris og evt. hjemmeside, hvis vedkommende har en sådan.

På forhånd tak og god sommer.

Med venlig hilsen

Pia

** Enhver som ikke har lavet en fejltagelse, har aldrig prøvet noget nyt **
Den som mener han er færdiguddannet - er mere færdig end uddannet!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider