Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Nordjylland, Fr.Havn, Østervrå området
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 14:53

Hej, jeg søger steder, hvor der gives en god undervisning på egen hest Vi er startet igen efter flere års ride pause, så hverken hest eller rytter er særlig erfarne, men ønsker det grundlæggende på plads.

Håber der er nogen gode forslag til steder.

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Kan varmt anbefale
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 23:18

Jeg kan varmt anbefale at tage op til Inge Fredborg på www.roentved.dk.

Hun er virkelig seriøs, og gør MEGET ud af at få det grundlæggende på plads uanset om man rider på rød, sort, skimmel eller gul hest. Derfor skal man ikke tage afsted og regne med det blir en hyggetime, for Inge spilder IKKE tiden med pjat.

Jeg har redet hos hende i 2 år nu og har virkelig lært en masse. Både i spring og dressur.

Men tag op til hende og få en snak og evt. se hende undervise.

Mvh. Pia

Team Østerled

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  17-07-2008 13:38

Hej Pia

Tak for tippet, og det var også vores plan at køre rundt og kigge de forskellige steder an, så nu er der kommet endnu et sted på vores liste.

Ps. Sejt at i kører med vogn og har været til DM, det er også vores plan at vi vil have kørt en af vores til, det bliver nok vores hingsteplag.

Mange hilsner

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Tinker-Sanne
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:22

Hej Sanne,

Inge er bestemt et eller flere besøg værd. Om ikke andet så aftal at få undervisning et par gange. Inge bliver ikke fornærmet, hvis du så føler det bare ikke går.

Tak. Det er skønt at køre, især når man er blevet lidt god til det og kan være med. Vi skal faktisk til Sverige til september og deltage i Nordisk Mesterskab....

Mvh. Pia

Team Østerled

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Stald Holstdam, Østervrå
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 00:32

Hej Sanne.

I Østervrå har jeg siden jeg var 5 år gammel redet på Holstdam. Det startede ved Mary, hvor det i 2004 blev solgt til Annette og Klaus, som har bygget og renoveret stort set alt.

Annette og Klaus har huset fulæd af børn, hvor den ældte er en meget hesteerfaren datter, Nana på 17 år, der rider landsstævner på sin hest, og startede DM 2007. skal også af sted i år. Hun red også landsstævner som ponyrytter.

Altså er Annette og Klaus nogle meget hesteglade mennesker, der har styr på det meste indenfor heste og ridning.

Det er jo derfor også klart at der er en hel masse kvalificeret undervisning, hvor der undervises af Charlene Sørensen og beriderelev Andrea Woodard. Andrea er ny underviser på stedet. Hun uddanner sig på Sportsrideklubben Lerbæk, hvor hun pt. er 5. års elev. Hun blev i 2007 nr. 2 til det uofficielle Dm for beriderelever til Morsø.

Charlene Sørensen bruger stort set alt sin tid på heste. hun red førhen hingsten Tasano Toftedal, der desværre er afgået ved døden i maj 2008. Hun fik i 2003 bronze ved Nordisk Mesterskab for ungrytter og var med til EM samme år. Hun har nu et af Tasanos afkom, Lazio, og flere andre heste samtidig med hun rider flere heste for andre. Til stævner er det tit med Tai-Nin, som ejes af Bo Bak- og Vibeke Degn Andersen.

Andrea: 160 kr. pr. gang

Charlene: 100 kr. pr. gang

DV kåring i Hjallerup d. 13. August med A'kayzia !

Nu også med Andrea Woodard som underviser :D

0
0
Svar på denne tråd

lige en opdatering(;
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 00:36

Jeg ville anbefale dig Andrea, da hun virkelig er dygtig til det grundlæggende ridning. jeg er i gang med min unghest, hvor jeg virkelig nyder hendes måde at undervise på.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for henvisningen
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 12:07

Ja det var jo dejligt let, hvis det kunne være her i Østervrå, ikke så langt at køre, jeg må køre omkring en dag og kigge, hvis jeg ellers kan finde adressen

0
0
Svar på denne tråd

adresse:
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 15:21

Annette og Klaus Christiansen, Nørregaardsvej 8

Det er lige udenfor Østervrå mod Sæsing.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider