Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lynlås i ridestøvler?
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:09

Jeg har et par læderstøvler som er blevet for små - kan de blive breddere af at få sat lynlås i? Og i så fald - hvor meget breddere snakker vi om?

Hvad er ca. prisen for sådan en lynlås?

Mvh Nana

0
0
Svar på denne tråd

Lynlås
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:33

En lynlås giver ikke meget mere end en halv cm, fik jeg advide da jeg afleverede mine støvler hos skomageren. Men alt efter hvor meget de skal udvides, kan man få sat en kile i eller ligesom mig da mine skulle udvides 1,5 cm, jeg fik sat snøre i. Dette er jeg blevet meget glad for og det kostede mig 400 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar.
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 17:45

Mange tak for dit svar. Jeg er noget i tvivl, synes det ville være pænest med lynlås... Har så tænkt på, om man kan få den sat på siden/foran. Jeg er også i tvivl om, hvor meget det egentlig drejer sig om, at de skal være større... De er ca en halv cm større end mine ben (målt på ydersiden) men jeg kan lige præcis ikke komme ned i dem. Ellers må jeg ned til skomageren og høre ad.

Er der andre der har erfaringer? Og holder en lynlås godt nok?

Mvh Nana

0
0
Svar på denne tråd

Syet kile
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 19:02

Du kan få blokket dem ud, det giver en smule. Eller du kan også få syet en kile i uden lynlås, snøre eller andet. Det fik jeg gjort engang på mine gamle læderstøvler, pænt og diskret.

Hilsner fra Heidi

0
0
Svar på denne tråd

lynlås
Forfatter: 
Dato:  17-07-2008 09:14

Jeg har fået sat lynlås bag på mine ridestøvler. Det gav ca 2 - 2½ cm da mine ben er blevet lidt for runde - så nu kan jeg passe dem. Jeg fandt en god skomager i Kolding det var klaret på 2 hverdage og kostede kun 400 kr.

Super god service

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

RDH Hoppe,6 år sælges. BH Hertug - Leonardo II

0
0
Svar på denne tråd

den anden vej...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2008 22:32

er der så nogen der kan svare mig på om man kan få taget et stykke af støvlen i forbindelse med at få sat en lynlås i da de er for store i leggen? :)

nogen der har prøvet det?

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider