Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 18:59

Hvilken hesteforsikring har du, og har du været/er du tilfreds med denne?

Vil gerne høre +'er og -'er :)

0
0
Svar på denne tråd

KDH...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 19:20

Jeg har i rigtig mange år, haft KDH og har det stadigt. Jeg har en gang skulle have uanvendeligheden på en hest som jeg havde, og der var ingen problemer overhovedet.

Det eneste jeg syntes er irriterende, er når de falder i forsikringssum, når de fylder 16 år, men det gør de nok også andre steder.

Du skal nemlig betale fuld præmie, men får kun ca. det halve, udbetalt, hvis hesten skal aflives. Det ville jeg ønske var anderledes, især hvis man har haft hesten forsikret hos dem i mange år.

Mvh

(o:Heidi:o)

0
0
Svar på denne tråd

TRYG..
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 20:12

Her valgte vi TRYG har dog kun været kunde der siden Dec.07 men de dækkede uden så meget som at blinke en bunke dyrlægeregninger for lidt over 23:000,- de sendte en check fra den ene dag til den anden :) havde jeg ikke regnet med men flot flot :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

If you tell the truth you don't have to remember anything.

0
0
Svar på denne tråd

Tryg..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:41

Vi har også Tryg og vi har været fuldt ud tilfredse. Har altid fået refunderet dyrlægeregninger uden spørgsmålstegn. Og så dækker de jo 75%.

0
0
Svar på denne tråd

Tryg....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:44

Her i huset har vi også Tryg...har fået MANGE dyrlægeregninger refunderet og 1 uanvendelighed-forsikring helt uden problemer..

Så her er vi tilfredse med Tryg..

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:41

Mange tak for jeres svar allesammen. Det var rart lige at få lidt indsigt i de forskellige meninger og tilfredsheder.

0
0
Svar på denne tråd

dijpedcfp
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 22:17

Tryg og Dansk hesteforsikring, har kun dansk hesteforsikring fordi der er en fosterforsikring med i livsforsikringen... er meget tilfreds med TRYG

Folealarm udlejes...

Ledig resten af året... bestil allerede nu til næste år (optaget i april)

kontakt mig pr mail: herlev_mori@hotmail.com

Gasbeton sælges www.billiggasbeton.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider