Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sadler.dk - leje sadel
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 08:41

Har været inde og kigge på sadler.dk og set at man kan leje en sadel hos dem. Er der nogen der har erfaringer med dette?

Har unghest og har selv sadel til ham, men den er lidt for bred i bommen og får jeg den tilpasset nu, går der ikke lang tid før den jo så ikke vil passe mere, da han udvikler sig helt enormt for tiden. Derfor var tanken at leje en sadel hos Sadler.dk, de har bla. en Kiefer Genf med udskifteligt kopjern som jeg har kig på. Nogen erfaringer med denne sadel?

Sidste spørgsmål er omkring tilpasningen. De skriver de kan tilpasse, men hvilken sadelmager bruger de og har nogen af jer erfaringer med ham/hende?

Ringer til dem mandag, men kunne være rart at høre lidt objektive erfaringer fra jer!!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 15:29
Berit fra sadler.dk er helt reel at handle med. Jeg mener, at hun bruger John, som også er sadelmager i Zoo City og som jeg kun har været rigtig tilfreds med!

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere tilgivelse end tilladelse c")

0
0
Svar på denne tråd

Sadler dk
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 20:09

Berit har også den maskine der kan gøre sadelbommen smallere eller bredere, som Adamsens-horseware ellers reklamerer med at have som de eneste.

Sadler.dk tager 600 kr for ændring af bomvidde, hvor Adamsens tager 2000 kr for det samme.

Berit er meget sød at handle med. Hvis bommen stadig ikke passer efter første gang i maskinen, laver hun det om gratis.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

Skønne killinger søger nye hjem. Se dem på præs.

Næstvedtræf. Se præsentationen eller tråden på Arrangementer:-)

0
0
Svar på denne tråd

rettelse
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 07:08

John fra Zoocity er ikke uddannet sadelmager, men det er rigtig at han arbejder sammen med Berit.

Jeg har ikke prøvet at leje en sadel.

mvh. Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider