Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ridebukser til kropsform uden talje
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 08:30

Jeg har aldrig haft en talje. Det er faktum. Jeg er bare ikke bygget sådan. Og det har ikke blevet "bedre" med årene Men jeg ved at jeg er ikke den eneste og der simplethen MÅ eksistere ridebukser hvor jeg skal ikke enten lad knappen ved livet stå åben (meget charmerende) eller går med livet som passer og acceptere halvanden metere ekstra stof hængende rundt min lår og numse (endnu mere charmerende).

Jeg har lige købt er par brugt Golden Dress ridebukser, og selv om det passer helt perfekt om livet, er resten helt til grin af!!

Jeg er absolut ikke hidsig med udseende (tværtimåde) men noget kvalitets ridebukser som passer mig vil være dejlig. Som en "last resort" kunne jeg tag ind til en ridebutik og prøve mig frem men jeg *HADER* at shoppe.

Så hvem kan anbefæle en mærke ridebukser som er lavet med mere "lige" linjer?

På forhånd tak!!!

-Lisa

Ozalynda Akhal-Tekes

Super Kat III springpony

-Welsh sec B- til salg

0
0
Svar på denne tråd

Måske RTS?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 13:57

Du kan jo evt. prøve et par herrebukser.

Har du kigget på modellerne fra RTS?

Damemodellen:

Herremodellen:

Kan desværre kun få den til at vise bagsiden, men check www.rts-sportline.com for at se alle farver og modeller.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 14:20

... foreslå at prøve nogle herremodeller.

Du slipper nok ikke helt udenom det med at prøve, men finder du et mærke der passer, kan du jo fremover købe de samme på nettet.

£isbeth & Baloo

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

(Albert Einstein)

0
0
Svar på denne tråd

Nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 07:17

Hej Lisa

Har du fundet frem til et godt mærke? Jeg har nemlig samme problem som dig, så tråden her vækkede min nysgerrighed.

/Pia

0
0
Svar på denne tråd

ridebukser
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 08:26

Lige præsis den model fra rts der bliver vist længere oppe

Den bruger min datter, som ellers har problemer med at finde ridebukser der sidder godt på hende, men den der model er guld værd.

se dette link

www.heste-nettet.dk/forum/6/107712/ 107712/

Mvh Marianne

Stolt pony mor.

0
0
Svar på denne tråd

lår?...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 12:39

Tak Marianne.

På billedet ser det ud som om der er ret god til lårene, og som om taljen er smal, men måske snyeder billedet.

Gad vide hvilken herrestørrelse der svarer til en lille 38 i damestr.?

0
0
Svar på denne tråd

Lige netop ...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 12:44

... Golden Dress er faktisk kendt for at lave bukser til piger med "facon" og talje - så der har du skudt lidt ved siden af :)

Jeg tror at du er nødt til at krybe til korset og gå ud og prøve ridebukser. Det handler jo blot om at finde lige netop MODELLEN, og så kan du købe de næste mange par over nettet, så mon ikke du overlever? :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Husk DM for fjordheste den første weekend i september.

0
0
Svar på denne tråd

piphans
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:53

Min datter har nemlig ikke så meget talje, og den her buks er altså bare perfekt til hende, men jeg ved jo ikke om den er det til dig, så jeg tror også du bliver nødt til at bide i det sure æble, og gå bukseshoppeprøvejagt - se det fra den lyse side, så ved du altid fremover hvad du skal bestille.

se dette link

www.heste-nettet.dk/forum/6/107712/ 107712/

Mvh Marianne

Stolt pony mor.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider