Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

dennis holst
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:05

Hej.

Overvejer at prøve dressur undervisning hos dennis holst. Lad mig høre om i har godt/dårlig erfarringer med ham?

På forhånd tak

mvh Camilla

Miss Kicki

&

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:10

Vi prøvede ham for 1½-2 mdr siden, det var desværre ikke noget at råbe hurra for..
Han sagde ikke noget vi ikke vidste i forvejen, og vi var ikke klogere eller bedre da vi kom derfra overhovedet desværre..
Så for os var det 400 kr ud af vinduet og ikke noget vi prøver igen..

Men der er mange i vores lokale klub der er begejstrede for ham, så måske virker han også for dig???

Mvh.

Nadja F. Carlsen

Med de fantastiske 3 røde muler

-Aras, Mozart og Diablo..

Professionelt opdæt af sunde smukke persere og exotic´s

0
0
Svar på denne tråd

positivt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 15:27

Jeg ville ikke tøve med at få undervisning af ham, hvis det var en mulighed.

Jeg fik undervisning af ham da han var i lære hos Hasse og ville ønske at jeg stadig havde mulighed for det. Han er en behagelig person med gode principper og så er han ikke mindst rigtig god til at lære fra sig.... Men det er selvfølgelig 6 år siden, så skal ikke kunne sige om det har ændret sig.... Han er vist også en af dem med det højeste gennemsnit til berider-eksamen med en MEGET høj karakter i undervisning. Men hæng mig ikke op på det ;-)

Vh. Christina

Seit Foto : www.123hjemmeside.dk/seit-foto

Klipning af heste tilbydes i Århus og omegn

Fotografering tilbydes i Århus og omegn (østjylland) se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Dennis
Forfatter: 
Dato:  18-07-2008 10:01

Ja jeg kan kun tilslutte mig roserne, har nu fået undervisning af Dennis i 1½ år og har kun rosende ord tilovers. JEg har redet i over fyrre år, og har prøvet mange undervisere igennem årene. Lige fra Herman Duckeck,Leif Sørensen og andre kapaciteter. Og jeg har ALDRIG fået så kompetent undervisning, han er altid engageret og interesseret når han underviser. Og jeg har indtryk af, at der ikke er forskel på om det er lille Lise med sin hyggepony der rider eller om du rider Grandprix i dagligdagen. Min hest og jeg har rykket HELT vildt i den tid vi

har redet hos ham. Og det bliver konstant bemærket i min omgangs-kreds.

Så klø endelig på med ham. Men husk det er også vigtigt at rytteren er åben og positiv overfor en ny underviser - og en enkelt gang er i min verden ikke nok til at danne et indtryk af kvaliteten

Med heste hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Dennis
Forfatter: 
Dato:  18-07-2008 13:11

Er det kun mig der ude for at han står og snakker eller sms på sin telefon i al den tid jeg burde få undervisning. Men ja når han underviser, er han fornuftig.

0
0
Svar på denne tråd

dennis
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 16:24

Jeg var også rigtig glad for Dennis. Jeg oplevede ikke at han snakkede eller sms, men at han derimod konstant var koncentreret og på. Møghårdt for mig .

Han er god til at pejle sig ind på rytter og hest og jeg kunne hurtigt mærke forskel.

Hilsen Tenna

Gallakjole sælges, se præsentation.

Rideudstyr sælges.

Kig her: www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 22:57

Jeg får også undervisning af Dennis og er godt tilfreds

Har dog som Charlotte siger højt at han ved nogle er begyndt at tale lige lovligt meget i telefon - det er ikke noget han gør, når han underviser mig - og ville også brokke mig pænt meget over det, hvis det skete.

Derudover vil jeg give lille verdensmester ret - han tager pænt mod alle, også mig på min fede oldenborger, der sikkert ville være bedst foran en plov Det er rart, HADER de steder hvor man kun er velkommen hvis ens hest er en fancy 200.000krs hest med den rigtige stamtavle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider