Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kiropraktik Dyrlægegaarden
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 11:45

Er der nogen som har erfaring med Dyrlægegaarden i Hillerød i forbindelse med kiropraktik til hest.

0
0
Svar på denne tråd

Grundsø
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 09:09

Jeg har brugt Lars fra Gundsødyreklinik, men ikke den i Hillerød, jeg ved ikke om de er gode, men Lars var fin

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

hvem...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 09:41

er kiropraktor hos Kiwa??

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hvem.....
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 15:34

Karina, hvem er Kiwa.....er det dem fra Hillerød, så er det en der hedder Marianne.

0
0
Svar på denne tråd

dyrlæge Marianne Dahl-Jensen
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 21:31

udfører kiropraktik. Vi har en enkelt gang brugt hende, og det var en udmærket behandling, venlig og kompetent, men dyr. Normalt bruger vi dyrlæge Tove Due, som jævnligt har steder på Sjælland, hvor hun behandler til under den halve pris, og hun udfører yderligere akupunktur ved en sådan behandling. Vi kan varmt anbefale hende, efter at have brugt hende jævnligt igennem de sidste 5 år på 4 af vores heste.

0
0
Svar på denne tråd

indehaveren
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 07:20

dyrlægegården i Hillrød= Kiwa s praksis....alstå indehaveren

jeg vidste ikke hun havde en kiropraktiker koblet på.

Hun gør meget i insemineringer/tapning af hingste osv...... foruden alm dyrlæge arbejde som haltehder etc.

karina

0
0
Svar på denne tråd

celine -
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 11:45

celine......hvad er dyr, jeg plejer at give 1000 kr. for en behandling hos min nuværende.

0
0
Svar på denne tråd

delte vande
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 12:35

Nu er Tove jo en der dele DK i 2: dem der kan lide hende og dem der ikke kan.

jeg er personligt ikke imponeret alle heste jeg har set hende behandle gennem den tid hun kom på Egholm, blevbehandlet ens uanset havd ejeren gav af symptomer

Jeg foretrækker individuel behandling, kender dog ikke omtalte Marianne.

1000 kr for en kiro behandling er normalt niveau, men kontra tove der tager 600 (korriger mig hvis prisen er sat op) er det jo næsten dobbelt op.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Dyr kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 23:29

Regningen lød på 1.890 kr, det synes jeg er dyrt.

0
0
Svar på denne tråd

Marianne
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 23:56

Jeg har netop været oppe hos Kiwa og har brugt marianne i en anden sammenhæng. Jeg skulle have lavet endoskopi på min hoppe. Hun var sød og forklarede hvordan og hvorledes og jeg fik lov til at kigge i kameraet, mens den var oppe i næsen på hende, så jeg kunne se hvad der var galt med hende. Jeg ved ikke om hun er en dygtig kiropraktor, men hun virkede sød og dygtig...

Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

celine.....
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 07:22

om 1800 er dyrt kommer jo an på hvad der blev udført på din hest

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Ingen udersøgelse, kun behandling
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:32

Da jeg havde talt med dem tidligere, blev jeg forklaret, at man normalt forud for kiropraktik undersøger hesten, hvilket jeg anser for meget ansvarsbevidst. Imidlertid var vi enige om, at dette ikke var nødvendigt, idet jeg kendte min hests problem fra tidligere, og ikke var i tvivl om, hvad der var galt. Derfor gik hun direkte til behandlingen.

0
0
Svar på denne tråd

Marianne
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 09:27

Jeg skal har Marianne ude næste uge til Durdu som har to gange nu stået med "hold i nakken". Jeg har altid været meget tilfreds med behandling på Dyrlægegården. De er nogen sympatisk og kompetent mennesker. Jeg har aldrig haft kiropraktisk behandling på en hest før så jeg er meget spændt at se hvad hun vil gøre.

-Lisa

Ozalynda Akhal-Tekes

Super Kat III springpony

-Welsh sec B- til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider