Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Tjørnehøj Mølles produkter til hoppe og føl
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 16:52
Hej....

Har nogen herinde kendskab til Tjørnehøj Mølles produkter til hoppe og føl, især tænker jeg her på tilskuds foderet, der gives 25/75??

Eller med deres fuldfoder til hoppe og føl??

Mvh
Janni

HJÆLP.... vi mangler et navn til vores hoppeføl (frieserbl.) .... har du et?? ; )
0
0
Svar på denne tråd

ikke noget for mig
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 07:39
jeg bryder mig generelt ikke om deres produkter.. der er for meget soyaskrå i, og det sorterer mange ehste fra og efterlader det i krybben.

jeg vil foreslå dig at købe et andet godt føl/hoppe foder fra en anden leverandør som feks
Dodsonn and Horell, Cavalor eller spillers.

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

heller ikke her
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 09:14
Jeg bryder mig heller ikke om det foder.
Syntes også du skal brue et andet godt mærke.
Som Karina skriver DODSONN& HORELL, det er virkelig et super foder. Vi bruger det selv og vores heste trives så godt på det, og jeg ved at de er dækket 100% ind.
Hilsen TeaLindes arabians
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes det er godt ....
Forfatter: 
Dato:  06-06-2003 14:25
Jeg bruger det nemlig til mine 2 gamle hopper, som har tabt sig så meget her i vinter. Og det hjælper ... de tager langsomt på. Jeg har også prøvet både Spiller's og Dodson & Horrell's foder til gamle heste, men Tjørnshøj Mølles Breeder er faktisk det, der har givet bedst resultat. Og de spiser det hele - ja, faktisk slikker de også krybben bagefter.
0
0
Svar på denne tråd

optimal fodring = individuel fodring
Forfatter: 
Dato:  15-06-2003 13:05
Det optimale for din hest er at få en uafhængig foderkonsulent til at lægge en foderplan for dig, og at få lavet dette foder...

Klik ind på Optihorse og se hvordan vi kan hjælpe dig.
0
0
Svar på denne tråd

min hoppe ...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 16:01
elsker Tjørnehøjs Team Müsli. Hun er 14 år.

Der hvor vi stod før fodrede de med hel havre og FiberP, der var engang imelem lidt havre tilbage. Endvidere måtte jeg i vintermånederne bruge 200-400 kr i ekstra foder for at holde hendes foderstand.

Kh MetteH
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider