Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bomløs sadel - udskifte kopjern?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 09:39
Hej

Er der nogen af Jer, der har prøvet at skifte det hårde glasfiberindlæg ud med et blødt indlæg på en Barefoot London sadel? Og må man så stadigvæk ride letridning i sadlen?

VH

Louise

8-)
0
0
Svar på denne tråd

bomløs
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 10:33

Prøv at kontakte naturhesten og forhør dig ad..

Line & Magoo

- Bor du på Fyn og er du interesseret i western?

Så join vores team i Bogense. Undervisningen foregår ved landsholdsrytter Sannee Klindt, alle er hjertelig velkomne, uanset ambitionsniveau.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Magoo :o)
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 10:40
Jeg har sendt dem en mail i dag, men ved ikke, hvor hurtigt de reagerer på den. Håber derfor, at der måske er nogen af Jer derude, der har erfaring med det.

;-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 12:05

De plejer at svare ok hurtigt :)

Line & Magoo

- Bor du på Fyn og er du interesseret i western?

Så join vores team i Bogense. Undervisningen foregår ved landsholdsrytter Sannee Klindt, alle er hjertelig velkomne, uanset ambitionsniveau.

0
0
Svar på denne tråd

det har
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 12:39

jeg gjort på min cherokee, og det er der ingen problemer i. Du kan stadig godt ride letridning i sadlen, men tjek lige at manken stadig er fri.

Mvh. Louise O.P.

Fanatisk tilhænger af arabere, bomløse sadler og akademisk dressur-

det er det eneste der dur.

0
0
Svar på denne tråd

som Louise siger med manken
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:50

Jeg har redet med det bløde indlæg i min London fra starten af, da jeg syntes det 'hørte sig til' når nu jeg havde købt en blød sadel til dem.

Jeg har ikke haft nogen problemer med det endnu og har haft sadlen siden efteråret.

Jeg rider dog stort set aldrig letridning i den.

I tråden på Joras.dk kan man blive klogere om alt vedr. Londonen. Jeg er endnu ikke stødt på et spørgsmål herinde som ikke er besvaret i Joras-tråden

MVH Anja

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 11:18
Jeg fik svar meget kort efter fra naturhesten.dk, som skrev, at jeg godt kunne ride letridning m. det bløde indlæg i. Jeg har derfor valgt at bestille det til sadlen og håber så på, at jeg endelig har fundet en sadel, der passer min hest, så jeg kan komme ordentligt i gang med at ride på hende!

:-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider