Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ridebukser med ekstra længde
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 17:40

Hej. :)

Jeg har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde nogle ridebukser der har en smule ekstra længde i benene.

De skal helst være forholdsvis billige, men stadig ok kvalitet.
Jeg til tro det er 36 i længden jeg skal have - dem jeg har nu er 34, og alt for korte.

Kender i nogle mærker der har sådan nogle? Smid gerne et link til evt hjemmeside. :)

mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd

Pikeur...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 11:10

Mine Pikeur-ridebukser er med ekstra længde og med tynde ben, så låromkredsen følger ikke benlængden, som det ellers har været problemet med andre mærker

Men Pikeur-ridebukser er ikke ligefrem billige, mener at jeg kom af med knapt 1000 kr for mine, men til gengæld har jeg dem stadig 5 år efter og de ser ud som nye. Så pengene er godt givet ud.

Ejer af Interview Firfod.

Stud.med.vet.

There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse.
- Rolf Kopfle

0
0
Svar på denne tråd

køb kvalitet
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 20:41

Det er muligt du kan være heldig at finde et par billige bukser, med lange ben og smal vidde.

Selv orker jeg ikke bruge "krudtet" på at prøve 500 par bukser for at spare få hundrede kr. og så et par år efter have problemet igen, fordi jeg ikke købte bukser i en god kvalitet.

Tag ind i en butik, som yder god service ( for mig er det Unicorn ridesport i Holstebro). Prøv så løs, og kig ikke på prisen. Når du så finder dem der sidder perfekt, bestiller du den model i den farve, stoftype og benlængde du ønsker.

Så går der et par måneder, hvor du glæder dig vildt til at få bukserne. Men glæden er stor når du trækker dem på første gang. Det er DINE bukser og de holder i mange år, hvis du passer godt på dem.

Jeg har netop sagt farvel til mine gamle Kentucky bukser. De blev 10 år gamle. Jeg fik for 2 mdr. siden mine nye chokoladefarvede Kentucky bukser ( pris 1299 kr.). HURRA....

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

Horze ...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 22:27

Deres grand prix model ligner vist Pikeurs model "et eller andet" - de er ret lange i benene.

http://horze.dk/?cPath=42_95&n=L

Ring evt. til nærmeste butik og få dem til at måle længden. De er ca. 4 cm længere end de andre bukser jeg har... I øvrigt er det en dejlig kvalitet.

/Angelika

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 23:57

Tak for jeres svar.

Jeg ville jo helst undgå dyre ridebukser, jeg har det med at få dem ødelagt lidt for hurtigt.
Men det kunne da være jeg skulle købe et par Pikeur. (- Havde faktisk godt hørt at de var længere i benene, nu jeg tænker mig om.)

mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 00:52

Jeg kan kun anbefale Pikeur. Før jeg begyndte at ride med dem, havde jeg billige ridebukser som blev skiftet ud hvert år-1½ år, fordi jeg så havde redet hul i knæene.

Og mine Pikeur er godt 5 år gamle nu, og de er som ny. Så de penge er godt givet ud i længden. Især fordi de sidder perfekt overalt.

Ejer af Interview Firfod.

Stud.med.vet.

There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse.
- Rolf Kopfle

0
0
Svar på denne tråd

RTS....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 12:24

RTS kan også bestilles med ekstra lange ben.

Og de er alt andet lige noget billigere end Pikeur bukserne..

Venligst

Michelle.

www.m-hestesport.dk/shop

- ONLINE SHOP FOR KVALITET OG SERVICE!

www.m-hestesport.dk

-NY BUTIK KUN 2 MIN FRA BILKA,ÅRHUS/TILST

0
0
Svar på denne tråd

goodfellow
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:11

www.goodfellow.de

Rigtig god kvalitet, og man kan få sine bukser lige som man vil ha´ dem mod beskedent tillæg. Jeg får lagt 20 cm oveni standardlængden, så jeg er oppe på 38"

/Tanja

Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!

Kursus med Stefanie Staudinger. Næste gang 2.+3.august

0
0
Svar på denne tråd

Flere mærker.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 11:20

Pikeur er for korte til mig, selv med ekstra benlængde. Desuden synes jeg ikke pris og kvalitet hænger ordenligt sammen. Men jeg er så også vant til sans pariel, der holder et par bukser i gennesnit 10-15 år med dagligt brug. (græder stadig snot over de lukkede ned)

Tysk fatter jeg ikke en bjælde af, ellers tror jeg, jeg havde prøvet goodfellow.

Tråden skulle næstens bruges til nogle flere anbefalinger, af andre mærker end kun lige de overnævnte.

Passier sadler sælges.

Kombineret mod spring sorte.

Smal til medium bom 17".

Kontakt mig via pb.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 11:47

Goodfellow har jeg godt hørt om, men som Kassen fatter jeg heller ikke særlig meget af tysk.

Der må da findes nogle lidt billigere mærker, der er vel mange med det problem?

mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider