Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

sætte sin hest i ridning men hvor?
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 16:20

halløj jeg har lige købt en hoppe som jeg gerne vil sende i ridning et sted det er dog bare lige det med hvor man skal gøre det. nu har jeg set mange gange dem der sender deres hest afsted i ridning i den tro at det er berideren der rider dem som man betaler for hvilket det ikke altid er. :-) så er der nogen der kan anbefale et godt sted i nordjylland at sende en hest hen. har hørt godt om mellergård og hende der har det, det ligger vist tæt på dronninglund men syns det er lidt dyrt. ellers hvis der er nogen der kender til nogen gode billige opstaldningssteder med undervisnings muligheder. nær aalborg vil det være en stor hjælp

hilsen marianne

vær god mod alle væsner..... ..... ..... ...... ...... ..... ..... ..... .....
0
0
Svar på denne tråd

Der er vist
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 18:09

En tråd der vist ligner den du tager op. Oppe ved dig ved jeg at der er mange der kører deres hest til Søren Hedegård. Mener at han holder til ved Klarup ved Ålborg. Ret mig hvis det ikke er helt rigtigt. Han skulle have et rigtigt godt ry i det jyske.

Her på Sjælland,- har Dennis Holst et godt ry. Ham har jeg selv brugt, og har været særdeles tilfreds.

Men der må være nogen der ved mere om Søren.

Det sagde Shettie

Du bliver aldrig for stor til en Shetlænder.

Fået smukt sort hingsteføl efter Stjernens High Light

Lykkelig ejer af Choko Chanell (DV)

Lille hest, stor gang

0
0
Svar på denne tråd

Søren skulle være rigtig
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:48

God, og det er helt korekt, de har deres eget sted, også kører han den daglige drift af klarup rideskole. Hans kone er her ine og hedder noget i stil med anima...

Carsten Sand her inde er også super dygtig, han har eget sted i Løgstør.

Men tror ingen af dem er så billige at du kan have råd til det, når ikke du har råd til at have den smed du bruger nu, for normalt er det 3000,- og opefter for at have hest i ridning pr. måned, så det kan du nok godt glemme.

Med de to hystaderne Losse og Maze

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 20:31

den ene har været afsted hos Søren og den anden skal nu her i august sammen med den 1 igen. han er super dygtig og han står selv for ALT! han har ingen hjælpere, det er ham der strigler, vasker, trækker fra fold, sadler op, rider, sadler af osv :)

han har 110% min opbakning

-Stephanie

Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd

sørenh
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 20:32

tager 4500,- inkl alt pr måned. (det er BILLIGT!)

-Stephanie

Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider