Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mønster til stævnejakker ?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2003 12:31
Hejsa Alle!

Nu er jeg ved at være GODT træt af det faktum at det er UMULIGT at købe sig til en rød ridejakke i lidt større størrelser til rimelige penge. Derfor har jeg besluttet mig for at bede min mor sy min en. Jeg har planer om at låne en venindes jakke til at måle efter, men det bedste ville jo være hvis der fandtes et mønster et sted ude i DK...... gør der det ?

Mvh. Tina
0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  23-05-2003 13:11
hej tina hvis du finder et mønster i str.L.
så kontak lige mig tak.
og hvis der er nogen der har mømster på ridebusker børne str og voksen
takker.på forhånd
kh
>o<maria >o<

(i)tjek min præs se min hyp (i)
0
0
Svar på denne tråd

...og mig
Forfatter: 
Dato:  23-05-2003 13:31
...har tidligere prøvet at spørge herinde, men desværre uden held....

Hilsen,
Lene
0
0
Svar på denne tråd

Mønster på Ridejakke og bukser
Forfatter: 
Dato:  27-05-2003 11:37
Hej

Jeg mener helt bestemt, at Ingelise (syblad) havde mønster til begge dele i et af bladene for ca. 2 år siden. Prøv evt. at ringe/skrive til dem, om man kan købe gamle blade.

www.ingelise.dk

Hilsen Gerd
0
0
Svar på denne tråd

Ingelise maj 2000
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 11:48
Hej!

Gerd - du er da en heltinde! Tak for tippet.

Jeg har ringet til Ingelise, og det skulle dreje sig om bladet fra maj 2000. Det er desværre udsolgt fra dem, så man kan jo prøve på biblioteket.

Mange hilsner,
Lene
0
0
Svar på denne tråd

Der er lys forude
Forfatter: 
Dato:  17-06-2003 21:04
Hej

Jeg håber i har fundet en løsning på problemet, eller kan jeg måske hjælpe jer, jeg har bladet fra år 2000, hvor der er både bukser skjorte og jakke, i store størrelser, jeg har også blade med børne ridetøj. Hvis nogen skulle være interesseret. Jeg syr selv ufatteligt og har ofte selv overvejet at sy ridebukser, jeg har erfaret, at f. eks stof 2000 har ridebuksestof. Jeg har desuden syet en super flot vest, i pelsstof ala Kyra K vesten fra 2002.. Det er slet ikke så svært.
0
0
Svar på denne tråd

sans pariel syer billigt
Forfatter: 
Dato:  18-06-2003 13:47
for ca 1200 kr syer de en jakke efter mål... det syens jeg da er biligt, for så får man den i de rigte snit, osv.

Gå ind i en butik der forhnadler deres jakker, elelr ring til dem og hør nærmeste forhandler.

jegbhars elv brugt dem tidliegre da jeg er enomt bred over skuldrede så jeg skulle have 2 str. støre om overarmen.. end i livet (idag er jævet ud hi hi)

Det er et dansk firma og tøjet produceres i DK.

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

linklinklink
Forfatter: 
Dato:  20-06-2003 23:28
til sans pareil (som jeg ikke anede var et dansk firma)

http://www.sans-pareil.dk

Ane

Kommer du og viser din frederiksborger frem 30-31 august? læs mere her: www.fhf.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider