selvom tråden er gammel vil jeg da give min erfarring med 
kan se nogle er utilfredse med Lis ...
jeg har det lige netop omvendt!
26. maj 08 kom Torben ud til min nyindkøbte hest og jeg ...
han havde en masse sadler med, men jeg havde sagt til ham i telefonen hvilken jeg vildt gerne ville have, hvis den lå...
han kom ud, og prøvede selvfølgelig bates'en på ham, som lå "perfekt", men skulle da også lige prøve nogle dyrere på ham 
-. jeg fik bestilt en ny bates caprili cair i sort, 17" hjem, og kort efter kunne jeg hente den i butikken "klar til brug" ...
.. men nej ... Torben måtte ud og stoppe den op bagi, efterfølgende komme ud igen og skifte kopfjern 2-3 gange ...
men sadlen gled, og var skæv i mine øjne ... dette gav han mig ikke ret i ...
9 mdr senere, insisterede jeg på at den altså VAR skæv, gik ned med den i butikken, og Lis målte den, den var over 2 cm skæv i bommen! 
vi sendte den ind til scanhorse der skildte den ad, og kunne konstatere at den var syet skævt under produktionen, men dette først kunne ses når den var redet til ...
fik en ny ...
synes også denne gled til højre igen og igen ... og Lis var ude flere gange, og jo! den lå jo på hesten som den skulle ..
men efter 14 mdr måtte vi indse at cair-systemet ikke fungerede for min hest, Lis kom ud med nogle andre sadler, jeg prøvede dem, og kom frem til at jeg altså skulle have en Trainers Mariel i stedet ...
hun bestilte den hjem til mig, og i mellemtiden lånte jeg en ældre model af butikken, indtil jeg efter 2 uger kunne hente min nye sadel...
den var 100% tilpasset rigtigt og ligger bar på ham som den skal...
Jeg er RIGTIG tilfreds med Lis's arbejde, og intet af dette har kostet mig noget som helst udover Bates'ens købspris selvfølgelig, fik også rabat på trainer'en da hun ikke mente jeg skulle betale mere oven i alt det rod ..
samtidig hjalp Lis mig med at finde ud af jeg havde skæv ryg, bækken og skuldre og hypermobil ryg ... dette havde jeg ikke fundet ud af uden hende ...
så det er egentlig hendes skyld det går så godt for mig i dag 
jeg synes der har været en gensidig tolmodighed mellem butikken og jeg, og jeg kan altid komme igen uden problemer og ekstra betaling ...
man holder vel på de gode kunder ? 
jeg er yderst tilfreds med dem, og kommer gerne igen, Torben er også super god til at give "rabat" på de dyre produkter