Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

stævneskab, hvilket og hvor?
Forfatter: 
Dato:  20-05-2003 09:59
Jeg er på udkig efter et stævneskab.

Er lidt lun på Böckman (hedder det vist) i slagfast plast. Jeg er dog ikke så vild med prisen ca 3500.

Er der andre mærker i kan anbefale og ikke mindst hvor sælges de`?

Jeg har talt med Heri, Tattersall, Allén samt Ingdams og alle har kun ovennævnte (kanm i øvrigt fortælle at Tattersall og Ingdams lå 400 kr dyrere end de andre)

KH MetteH
0
0
Svar på denne tråd

Böckmann
Forfatter: 
Dato:  20-05-2003 14:47
Jamen dog! Jeg har lige bestilt et Böckmann skab hjem fra ZooZity til næsten 4000,- -Må vel trøste mig med at det er mine forældre der betaler.

Hvor var det billigeste sted henne?

Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
0
0
Svar på denne tråd

..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2003 15:24
Det var faktisk hos Heri 3465-, det er alligevel en rimelig forskel hva´?

Hvilken farve har du fået?

MetteH
0
0
Svar på denne tråd

prøve hjørnely trading
Forfatter: 
Dato:  20-05-2003 15:57
de sælger dem også, men jeg ved ikke havd de koster..... (ligger i skensved på sjælland)

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

Profline
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 09:38
Hej Mette.

Jeg vil ikke sige at du skal vælge et bestemt stævneskab, men hovedsagen er vel at man har mulighed for at forsikre det med indhold, vis man har sin hest et stort sted, og tit har det med rundt.

Jeg købte for nogle år siden en stævneskab til 2 sadler, mærket Profline, som er med Ruko-lås, og er der for et af de eneste skabe man kan få forsikret (ihvertfald for et par år siden, der er måske kommet andre regler, men det kan man jo undersøge ved sit forsikringsselskab)

Hilsen Marethe
0
0
Svar på denne tråd

Böckman
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 13:03
Jeg har også et böchman og er utrolig glad for det. Når alle andre kommer slæbende med deres u-handy jernskabe kan mit køre lige så let afsted :D Der er desuden meget mere plads i det end andre skabe jeg har set, og det kan holde til noget! Ved os står skabene på staldgangen, og selvom der egentlig er god plads kan det ske at en hest render ind i dem. Alle jernskabene er total bulede, men ikke mit ;D
Du får hvad du betaler for hvis du køber böckmann, jeg kan i hvert fald kun rose skabet :)

Donia: jeg tror altså også max. jeg gav 3500,- for mit...
0
0
Svar på denne tråd

he he
Forfatter: 
Dato:  22-05-2003 10:32
Tænk jer efter flere "afvisninger" på HN (måtte ikke sætte brugt stævneskab købes ind på rideudstyr men kun på diverse) fandt jeg et brugt i går.

Snakkede om det i stalden og vups vil min underviser gerne sælge hendes metalskab. For 600 kr, det er dælenme en fin pris så jeg slog til.

Jeg skal ikke bruge det til stævner, bare til en ekstra sadel og lidt tingtangel. Det er ikke bulet.

Kh Metteh
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider