Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring med Toyota Sportsvan?
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 10:28

Hej derude

Da jeg står og skal købe ny bil og stærkt overvejer en Toyota Sportsvan 2.2 TD, vil jeg blive rigtig glad for at høre jeres erfaringer med denne bil.

Kører den godt, hvor langt på literen, trækker den godt, hvilke "kritiske punkter" er der ved den, er den dyr i reservedele osv osv.

Kort sagt bare alt hvad I kan fortælle

Mvh. Linea

Opstaldning tilbydes i Vemmelev

Dressur-undervisning tilbydes

Heste tages i ridning

Charmerende og velgående 1-års hingsteplag efter Blue Hors Don Romantic sælges. Se ham på min præs. (Levita's Ramisto)

0
0
Svar på denne tråd

mine forældre
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 10:45

har sådan en og jeg har bl.a. brugt den til, at køre med heste og det gik fint. Tilgengæld kører den ikke særlig langt på literen ;-)

Mange venlige hilsner

Maria
ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ
ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB :D ღ
OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
0
0
Svar på denne tråd

Vores Sportsvan...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 11:52

... er fra 1998, og den har gået lige knap 260.000 kilometer.

Jeg er ENORMT glad for den, og gruer for den dag, jeg skal have en anden.

Med hensyn til reservedele - så ANER jeg det ikke. Jeg har aldrig købt en reservedel til den ;)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Har du fjordhest? Er du under 18? Se TIKA Junior Cup

0
0
Svar på denne tråd

elsker den
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 11:56

Jeg købte en Sportvan i februar og jeg elsker den højt

Den trækker super, og kører faktisk 14-14 km på literen, hvilket jeg er meget overrasket over - men gør også mit bedste for at køre pænt.

Det eneste jeg kan klage over er vægtafgiften og min forsikring Er under 25 + første bil, så uha, det er ikke sjovt

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 17:52

en til salg lige nu, jeg har haft den i 3år og den har bare været super (dog en benziner) den eneste grund til at vi skal have den solgt er fordi jeg venter mig og vi har derfor købt en opel Zafir for at kunne have børn med...

Vi har på de 3 år vi har haft den ikke overhovedet haft nogle problemer med den, den har 7-9-13 aldrig været i stykker. Så den har været meget billig i reservedele

Vi har brugt den til at trække heste trailer med 2- hestes men kun med en hest da den kun må trække 1500kg. Den trækker fint syntes jeg, men jeg syntes dog at er jeg til stævne om vinteren og skal holde på en mark er det ikke altid lige let at trække i...

Men det er helt sikkert en bil jeg vil komme til at savne!

mvh Camilla

Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 21:50

for svarene.

Det lyder jo til at der er en del tilfredse ejere af sådan en sportsvan Synes også det er okay hvis den kører ca. 14 på literen. Troede faktisk ikke det var helt så meget.

Camilla, det var os der var ude og se på jeres i mandags og den var jo bare super lækker at køre i, men vi har besluttet os for at det altså skal være en diesel.

Hører meget gerne fra flere der har erfaring med denne type bil.

Mvh. Linea

Heste tages i ridning

Charmerende og velgående 1-års hingsteplag efter Blue Hors Don Romantic sælges. Se ham på min præs. (Levita's Ramisto)

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du prøver at søge...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 22:58

... i dette forum på sportsvan, så kommer der en tråd frem fra i foråret. Der er flere indlæg.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Har du fjordhest? Er du under 18? Se TIKA Junior Cup

0
0
Svar på denne tråd

Tak Sif
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 20:24

Der var lidt flere med erfaringer med denne bil.

Tak for det.

Mvh. Linea

Heste tages i ridning

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider