Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Nogle der kender militarykursus'e
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 22:33

Halløjsa.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve military på min unghest, da han elsker at springe, og det kunne være godt med lidt "farlige" spring til ham, så han føler sig mere sikker i spring.. men er der nogle der kender nogle militarysteder/kurser nær vejle-horsens-hedensted eller daugård???

Håber i vil skrive dem hvis i kender nogle :D

- Skrev Natascha.

Landuc jeg elsker dig for evigt!

- You are here, where you belong landuc <3

0
0
Svar på denne tråd

Midtjydsk rideklub
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 08:43

I Hammel havde her i foråret et military-kursus, som strakte sig ober flere uger. Man mødtes 1 gang i løbet af ugen, en gang i løbet af weekenden, og til sidst drog alle afsted til et militarystævne sammen.

Jeg ved ikke om de har tænkt sig at lave flere kurser - evt. weekendkurser - men man kunne jo forsøge at henvende sig hvis det var.

Ellers er der jo Skårup Overgård ved Skanderborg - mon ikke også de nogle gange har nogle kurser ?

MVH Charlotte

Der var en, der var to, der var tre - Medoc, Nimmer og Piv.

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 09:07

Nede ved bække er der en lille terrænspringsbane, som man kan komme ned og træne på, Peter som har den plejer at være behjælpelig med undervisning... ellers må jeg jo bare med ned og være brøler....

peter.t.nielsen1.person.emu.dk

ellers må vi bare få gjort alvor af det vi snakkede om med at se om man ikke kunne få lavet en lille tærrenbane ude ved os selv...

Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

Skårup Overgård.!
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:49

Hey Natascha.!

jeg rider Military træning hver 2. tirsdag på Skårup Overgård.! Det er bare super fedt og der er plads til alle..!

Vi ride med Sikkerhed frem for alt..!

Jeg havde min dengang 4 års med siste år, og han syntes det var rigtig sjovt at prøve..!

Skårup Overgård ligger ved Skanderborg med fantastisk rideterræn. Jeg tror helt bestemt der bliver holdt kurser, men ellers plejer de være til at tale med om træning en gang eller flere..!

Hvis du bor i nærheden af mig kan du da køre med en tirsdag.

Deres hjemmesider er: www.skaarupovergaard.dk

Zabal og Jeg.!

Mange Hilsener Lisbeth og VindHestene..!

LØB MED VINDEN OG VÆR FRI.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 18:07

De holder kursus i Sønderskov (SRÅ) ved Aabenraa, her i Juli, det ligger jo nok lidt for langt væk men alligevel.

Man starter om onsdagen, om morgenen bliver man set an, trænerne snakker lidt med en om hvad hesten/rytter har prøvet (dem de ikke kender) der bliver sprunget et enkelt eller 2 spring for lige at se det hele an. Derefter bliver man delt ind på hold med folk der ligger på ca. samme niveau som en selv. Dvs. hverken hest eller rytter behøver at have prøvet noget som helst før. Senere på dagen bliver der så i disse hold sprunget forskellige forhindringstyper i en sværhedsgrad som passer til gruppen.

Torsdag: om morgenen gennemgår man en bane, og der bliver forklaret lidt om hvordan man springer en hel bane og hvordan det er opbygget osv. senere på dagen gennemrider man så denne bane 2 gange.

Fredag: Man rider lidt dressur om morgenen og kan "prøvegennemride" programmet med bedømmelse ved en dommer. senere på dagen bliver banerne til stævnet dagen efter gjort klar.

Lørdag: stævne med klasser i en let sværhedsgrad.

prisen for alt dette er: 1000 kr (mener jeg det er) inkl. opstaldning til hestene under kursus/stævne, og startgebyr til stævne.

Det er meget lærerigt for både hest og rytter, og man kan virkelig lære noget hvis man tager tingene til sig.

We'll do it all
Everything
On our own

Picasso<3 * June<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider