Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Laserterapi
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 18:53

Hvilke erfaringer har I med laserterapi til hest?

Hvilket problem havde hesten og i hvilken grad blev problemet afhjulpet.

Nu med

Painthoppen: JJ PleaseRepaintMe

Quarterhoppen: Tivio Zoe Zantana

0
0
Svar på denne tråd

min palo
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 20:19

har haft en kodeledsforvridning. Hun havde stået stille knap 1½ mdr da jeg prøvede at Få en Laserterapeut ud. Efter 14 dage var alle tegn på skaden væk. Hun fik kun den ene gang. Min dyrlæge har tilset hende 2 gange efterfølgende den ene gang bevidst og idag da min anden hoppe skulle have besøg. Der er ingen spor af skaden nu. Så det kan kun siges at være yderst positiv erfaring.

Jeg har selv prøvet det pga en bækkenskade og det har virkelig hjulpet. Det er 1½ år siden og den skade er ikke vendt tilbage.

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

http://www.123hjemmeside.dk/MariBo

Vi forhandler Vaks hundefoder fra henne pet food

0
0
Svar på denne tråd

Vi har brugt det til min
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 21:52

forrige hest, som desværre ikke stod til at redde efter et grimt fold uheld, - men behandlingerne lindrer tydeligvis på ham.

Laserbehandlinger er meget brugt inden for væddeløbs sporten, - vi i ridesporten er ofte lidt længere om tingene.

Magnet terapi er også en hjælp for mange, eller Back-on-Track.

Det var Kirsten Mathiasen, Sabro, se evt. http://www.back-on-track.dk der hjalp med formidling til en laser-behandler, hvilket jeg ikke ved om hun stadig har mulighed for. Men det kræver noget af et apperatur til en hest.

mvh

LGI

SÆLGES:

Nyt Rambo Supreme Lite, str. 165cm.

Nye Golden Dress Fløjlridebukser med knæskind, str. 90 (40)

Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning?

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 08:52

Tak for svarerne

Er der virkelig ikke flere der har anvendt laserterapi?

Jeg prøver lige laserterapi i forbindelse med fysioterapi evt. også magnetterapi - det bestemmer behandleren , før end jeg går til lommen og køber BOT.

Var lige inde og kigge priser og de er bestemt ikke lave

Ved godt at det er et rigtig godt produkt, men pt. er pengepungen ikke rigtig til det.

Vil klart overveje det, når vi når hen imod efteråret ... hvis det selvfølgelig kan vente så længe

Nu med

0
0
Svar på denne tråd

laserbehandling
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 09:08

Jeg har brugt laserbehandlinger til min hest, da den fik en grim gaffelbåndsskade lige under hasen. Han stod på dyrehospitalet i 14 dage og fik behandling hver dag, efterfølgende ro, og i dag er der ingenting at spore...

Jeg selv har også fået det i min skulder, da jeg rev en sene halvt over i forb. med et fald fra en hest til Landsfinalerne i 2006... Og selvom skulderen stadig ikke er helt i orden, har det da hjulpet.

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 11:42

Dejligt med en solstrålehistorie mere nu begynder jeg at kunne føle håbet for min hest

Nu med

0
0
Svar på denne tråd

Tjek Røgt og Pleje
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 22:00

Inde på Røgt og Pleje har der i år været en ret lang tråd om laser behandlinger - prøv at søge efter den...

Tosset! - genialitet er en form for galskab!

Støt en god sag: www.politihesten.dk

Check www.jydskjagtrideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider