Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Firmahjemmesider?
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 11:23

Jeg laver en hjemmeside for et firma, men jeg er simpelthen ved at være træt af det system det bliver lavet i.

Billederne ligger i en stor kludderbunke, er umulige at uploade og siden er uoverskuelig og generelt træls at arbejde med.

Siden som sådan ser fin nok ud, men teksten og billederne er under al kritik - altså opsætningen, og jeg ved det kan gøres meget pænere men det system, ugh.

Eneste grund til jeg ikke har bedt dem flytte til one.com er at one desværre ikke har muligheden med sådan en menu der kan "foldes ud".

- Der er rigtig mange underemner nemlig, så skal jeg bare ha', for ellers ville menu linien blive ligeså lang som et ondt år.

Har overvejet andre menualternativer, men synes ikke rigtig jeg kan komme på noget godt.

Så, jeg leder efter et sted, hvor man kan have sin firma hjemmeside.

- Kravene er at man kan have en menu, med undermenuer der kan "foldes ud"

- At der kan være et billedgalleri

- At der er en form for hjemmeside "skabelon" at arbejde med, dvs. jeg kan ikke bygge alt op i HTML selv

- At der er nyhedsbrev funktion

- Nem og overskuelig billeduploading

Lige mine umiddelbare tanker.

Udover selvfølgelig e-mail og den slags...

- Gerne kontakt formular muligheder.

Er der ikke nogen som har nogle alternative forslag? For hold op hvor er jeg træt af deres nuværende system!

Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd

FrontPage
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 22:44

Jeg bruger FrontPage fra MS til min hjemmeside - har hos One.com men du har ret i at deres "program" til at designe ikke er jordens bedste.

Hvis du finder noget der svarer til dine krav hører jeg gerne hvad og hvorhenne :)

KH

Angelika

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider