Der lægges EUR 16,00 oven i varerne (ca. 120kr.).
Det er kun til Tyskland og Holland, at der leveres gratis, hvis man køber for over ca. 2.000kr. Det
har tidligere været Danmark + nogen andre lande, men det er ikke gældende mere.
Hvis de Aigle staldsko er dem jeg tror det er, så er de meget billige hos Divoza

MEN prøv dem lige i en butik herhjemme først! Det gjorde jeg og jeg fik mig lidt af en "forskrækkelse", da de er meget små i størrelserne og smalle i foden.
Gelpad'en er billig, ja - den koster 900kr. herhjemme, så det er ikke super-deluxe modellen til 1400kr. du sidder og kigger på. Har selv købt en fra Divoza og jeg er meget tilfreds
Du betaler via Visa, så du må lige "låne" lidt fra far og mor *GG*. Varerne fragtes med UPS (United Parcel Service), så du har varerne meget hurtigt (ca. 3 dage) og de leveres til døren. Pengene trækkes først på Visakortet, når pakken er noteret afleveret. Og her skal du så være opmærksom: hvis pakken ikke kan leveres på adressen (der f.eks. ikke er nogen hjemme), så tager de pakken med tilbage og prøver igen næste dag.
Hos Postdanmark indleverer de jo bare en seddel og du kan så selv afhente pakken på posthuset.
Mit råd er derfor, at hvis der ikke er nogen til at tage imod pakken derhjemme ml. 9-16, så få den leveret på arbejdspladsen - det gør jeg
Du kan vist også betales vha. check, men så skal du have banken til at udstede en for dig og det bliver hurtigt ret dyrt og Divoza venter på at checken cleares = ekstra ventetid. Jeg har selv betales med Visa og er ikke det mindste nervøs for det hos Divoza.
Jeg har været meget tilfreds de par gange jeg har handlet hos dem.
Venlig hilsen Camilla (Felur)
En af fordelene ved at være rodet,
er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.
- Peter Plys -
Har du set Felurs hjemmeside? Sidst opdateret d. 8. april