Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Divoza.com -nogle erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 12:55
Jeg var lige et smut inde forbi Divoza.com og fandt en mange fine ting. Jeg blandede mig altså en 'lille' fin pakke, som jeg gerne ville have hjem :-)

Er der nogen der har prøvet at handle hos Divoza, og har nogle (forhåbentligt) gode erfaringer hos dem?
-Hvor lang tid går der, fra man godkender bestillingen, til at man kan rende på posthuset efter pakken?
-Får man det man ønsker?

Sidst, men ikke mindst! Hvor meget tager de i forsendelse for en pakke til Danmark?

Håber på svar, snarest!

Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
0
0
Svar på denne tråd

god service
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 13:32
jeg har handlet ormekure der. Hvis du handler for et vist beløb er levering gratis, så det har jeg benyttet mig af. Ellers kan du se leveringsprisen hvis du bestiller varer, inden du trykker endelig godkend.(mener græsnen er ca 2000 danske kroner)

Der går ca 14 dage før du har varerne, og de kommer med DHL/UPS, det har mine gjort.

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

Portoen
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 14:24
Eh, er jeg den eneste der synes at 64 Euro, er pænt mange penge for forsendelsen?

karinae: Tak for svaret, men hvad er DHL/UPS?

0
0
Svar på denne tråd

fragtfirmaer
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 14:53
DHL og UPS er fragtfirmaer der levere varer i hele verden. har du aldrig set reklamer for dem ?
Dhl har hvide biler med Rød skift. UPS har brune med guld skrift.

Mener nu ikke deres fragt = 500 kr... medmindre du har bestilt noget der er meget tungt. mener fragten på mine ormekure = ca250 kr......... men vi bestilte så et par stykker sammen og sparede så helt gebyret :o )

Havd har dus et dig lun på hos dem ?
Tjek evt også rideaway.co.uk

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 15:52
Der stod nu 64 Euro. Regnede også varenes beløb sammen, og så at det var 64 Euro fra totalprisen :(

Vil gerne have deres Aigle staldsko som kun koster 288,-, deres Action Gelpad som kun koster 550,-!! Herhjemme ligger de over 1000kr.
Så er der altid Eskadron striglekasse, Action skumkædebeskytter, og en masse andet snold :)

Må da også indrømme at jeg aldrig har set de reklamer. Sker betalingen ved levering, eller betaler man forud?

0
0
Svar på denne tråd

Porto + andre ting
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 18:08
Der lægges EUR 16,00 oven i varerne (ca. 120kr.).

Det er kun til Tyskland og Holland, at der leveres gratis, hvis man køber for over ca. 2.000kr. Det har tidligere været Danmark + nogen andre lande, men det er ikke gældende mere.

Hvis de Aigle staldsko er dem jeg tror det er, så er de meget billige hos Divoza ;-) MEN prøv dem lige i en butik herhjemme først! Det gjorde jeg og jeg fik mig lidt af en "forskrækkelse", da de er meget små i størrelserne og smalle i foden.

Gelpad'en er billig, ja - den koster 900kr. herhjemme, så det er ikke super-deluxe modellen til 1400kr. du sidder og kigger på. Har selv købt en fra Divoza og jeg er meget tilfreds :-)

Du betaler via Visa, så du må lige "låne" lidt fra far og mor *GG*. Varerne fragtes med UPS (United Parcel Service), så du har varerne meget hurtigt (ca. 3 dage) og de leveres til døren. Pengene trækkes først på Visakortet, når pakken er noteret afleveret. Og her skal du så være opmærksom: hvis pakken ikke kan leveres på adressen (der f.eks. ikke er nogen hjemme), så tager de pakken med tilbage og prøver igen næste dag.
Hos Postdanmark indleverer de jo bare en seddel og du kan så selv afhente pakken på posthuset.
Mit råd er derfor, at hvis der ikke er nogen til at tage imod pakken derhjemme ml. 9-16, så få den leveret på arbejdspladsen - det gør jeg :-)

Du kan vist også betales vha. check, men så skal du have banken til at udstede en for dig og det bliver hurtigt ret dyrt og Divoza venter på at checken cleares = ekstra ventetid. Jeg har selv betales med Visa og er ikke det mindste nervøs for det hos Divoza.

Jeg har været meget tilfreds de par gange jeg har handlet hos dem.

Venlig hilsen Camilla (Felur)

En af fordelene ved at være rodet,
er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.

- Peter Plys -

Har du set Felurs hjemmeside?
Sidst opdateret d. 8. april :-)
0
0
Svar på denne tråd

Camilla (Felur)
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 20:45
1000 tak for det!

Aigle staldsko´sstrørrelsen kender jeg godt, så der er ingen problemer der.

16 EUR? Så må der have været en fejl fra da jeg 'bestilte' ligefør.

Går der kun 3 dage fra man godkender bestillingen til varene er hos en??

0
0
Svar på denne tråd

EUR 16,00
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 21:26
Direkte sakset fra Divoza's info-side:

Western Europe:

Free shipping

if your order amount exceeds Euro 250.00!!
For deliveries within the Netherlands, Belgium and Germany we offer you free shipping if your order amount exceeds Euro 250,00. For other countries within Western Europe in the European Union, your contribution for shipping costs is Euro 16.00.Shipping costs for 'heavy' or 'bulky' are on request only. These orders could include metal feeding troughs, etc. Saddle cabinets and feeding trolleys are an exception. Whips cannot be shipped, because they might break.
The shopping basket will show the exact shipping charges after you have added some items to it.

Delivery in Europe:
Shipments within Europe are done by UPS and are usually delivered within 3 working days.

Venlig hilsen Camilla (Felur)

En af fordelene ved at være rodet,
er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.

- Peter Plys -

Har du set Felurs hjemmeside?
Sidst opdateret d. 8. april :-)
0
0
Svar på denne tråd

Levering af varerne....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2003 09:24
Hej Donia

Hvis der ikke er nogle hjemme hos dig om dagen, og pakken ikke kan leveres, kan du også - hvis du bor i nærheden af et UPS distributionscenter - vælge at hente den der.
Det har jeg gjort et par gange når jeg har fået leverancer fra Divoza.
Har i øvrigt kun været tilfreds med at handle der, selv om det nok ikke passer helt med levering i løbet af 3 arbejdsdage. Mine har normalt været en uge undervejs.

Hilsen Mette
0
0
Svar på denne tråd

Donia
Forfatter: 
Dato:  11-05-2003 22:31
Bare nysgerrig, men rider du med kandar? Undrer mig over, hvad du ellers skal bruge en skumkædebeskytter til...

Mette (Fjolle)
DET GULE HELVEDE ER LØS
0
0
Svar på denne tråd

mette (Fjolle)
Forfatter: 
Dato:  11-05-2003 23:37
Nu er jeg godt nok ikke Donia, men vil lige svare "delvist" på dit indlæg. Min søsters dressurhest, som går på alm. trensebid (kandaren er jo næsten afskaffet, idet den kun bruges for hest hvis du starter min M, og pony må da vist ikke bruge det!)

Men min søster køber disse skumkædebeskytter. Hun bruger dem til at sætte bagpå næseremmen og div. andre steder, da hun har en ømskindet hest. Så Donia bruger nødvendigvis ikke kandar, når hun bruger skumkædebeskytteren.
0
0
Svar på denne tråd

Mette(Fjolle)
Forfatter: 
Dato:  12-05-2003 13:51
Skumkædebeskytter kan også bruges til andet end skumkæder, men bla. på nakkeremmen ;)

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2003 19:45
Jeg snager også bare - men så blev jeg da det klogere... :) Det kunne jo tænkes at Donia trænede på kandar, selv om hun ikke startede med det.

Har godt nok set folk ride med skumgummi under næseremmen, men nu er der jo også nogen, som strammer den ekstra godt til.

Mette (Fjolle)
DET GULE HELVEDE ER LØS
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider