Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning 8700
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 11:22

Hejsa...

Opstaldning, hvor finder jeg et dejlig sted til min kommende hoppe føl.. det jeg søger (drømmer om ) er en sted hvor hun kan vokse sig stor og stærk. Der skal være stor gode folde så hun kan være ude hele dagen hele året rundt. Ind og ud lukning. og en go boks, med højt til loft, da det er en shire Og til en fornuftig pris..

HVOR FINDER JEG SÅDAN ET STED I HORSENS (GEDVED) Håber der er en der kender et sted eller noget...

Maria

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 11:31

Prøv at lave en annonce på hn`s markedsplads :-)

Sterling dressur sælges, se billeder på præs.

En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning 8700 Horsens
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 13:49

Ja, det har jeg også.. men ville også sætte ind her hvis nu nogle bare kente et sted

Maria

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 15:35

Hos os

Der hvor jeg har min hest har vi disse gode foldmuligheder, lækre staldforhold, og lange dage på fold.

Billeder på min præs af Kastanje viser lidt af stedet.

Det er dog en stald med selvpas, hvor vi har fodervagter, enten morgen eller aften (udluk/indluk).

Pris pr måned er 750 kr incl. halm og hø.

Vi køber selv foder til vores heste.

Hestene stortrives virkelig på stedet.

skriv hvis du er interesseret i fremvisning, eller har spørgsmål

/Louise

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 15:37

Hov.. Kom lige til at kigge din præsentation, og jeg tror sørme da at du har været hos os Jamen så kender du jo rutinen

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning 8700 Horsens
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 11:00

Hej, ja det er et super dejlig sted.. andet kan man ikke sige.. Men jeg har det rigtig svært med de fodervagter(ind og ud) Jeg vil rigtig gerne hjælpe på stedet, men det var bare for meget da jeg var det ude til jeg kunne nå det hele ...

Men du må hilse derude ..

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider