Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Udvikling af 1 års plag..
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 18:26
Åhh jeg har lige været ude ved min 1 års plag i dag, og hvor bliver hun da bare flot!! For bare 2 mdr siden lignede hun et eller andet fra Mars! Men nu, er hun bare lækker :) og vokset utrolig meget.. Hun er nu allerede ca 150 cm.

Og jeg glæder mig utrolig meget til jeg skal tilbringe mange år med hende...

Andre der kan se udviklingen??

mvh Moni!

Tag et smut forbi min hjemmeside hvor du kan læse om krybbebidning, hoste og influenza. Der er også gratis salgsdatabase. Klik her www.horse-info.dk

Parolen "damerne først" har mændene formentlig opfundet, når der skulle gås op ad trapper ;-D

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 20:18
øhh jeg blev bare helt grebet af at min dejlige hest har en navne søster :-)
Det er første gang i 13 år at jeg ser én med samme navn.
Hun ser fin ud.
kh
0
0
Svar på denne tråd

Plag...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 10:25
Bare vent... Om et halvtårs tid ser hun garanteret farlig ud igen... Min 3 års ligner stadig noget der er faldet ned fra månen. De ændre sig hele tiden og igen, og det skal de jo os ha lov til ;)
Men dejligt at følge udviklingen hos de små...
0
0
Svar på denne tråd

Amadeus
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 14:48
er vokset godt siden han er kommet på sommergræs. Der er blevet noget mere af ham. Han måler også omkring de 150 cm og han har sat en del muskler, det tror da pokker som de tonser rundt på den mark. Men jeg glæder mig ikke for tidligt, han skal nok nå at blive grim igen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider