|
|
| Pris på operation |
|
|
Er her nogen der har erfaring på operation af mus ? Og ved hvad det koster ? Det mest nærliggende for mig er nok ansager dyrehospital !
 Mvh Graven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prissss |
|
|
hej dem jeg kender der har fået lavet den operation har prisen lagt på 8- 10000 krmen ved faktisk ikke rigtig om det er med eller plus moms..men de heste har der ikke været noget med bagefter..
held og lykke
Hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| delte meninger |
|
|
dyrlæger er delt i to lejre:
1. dem der mener enhver mus skal bortopereres før dn giver problemer
2. dem der siger fjern den først når den giver problemer (hvis den nogen sinde kommer til det)
jeg har en del veninder der har fået opereret mus væk, primært i kodeled, og ja nogen kommer sig 100% andre ikke. Og ja prisen er ca 10.000 alt eftr hvormange ben etc de skal åben. narkosen er dyr og den koster det samme uanset antal ben.
me jeg spørge hvilken en af dine der er tale om ?
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Hej Kaninae : Det er ikke nogle af mine der har mus.
Det var bare en hest,jeg kender . En sød 3-årig hoppe der har en mus i den ene baghas.Men den er ikke generet af den mus,så jeg ved ikke om det i det hele taget er en god ide at fjerne den !
 Mvh Graven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næsten alle |
|
|
Næsten alle heste har mus. Spørgsmålet er bare om den er til gene.
Jeg ville ikke begynde at operere noget som ikke generer. Det kan være at hesten bliver ubrugelig bagefter.
Hilsen
Daniela
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ring og spør` |
| Forfatter:  |
zeusen |
| Dato:  |
06-05-2005 08:54 |
|
Ring til Ansager, de kan nogenlunde og ret præcist svare på hvad det vil koste dig at få fjernet en mus på din hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet