Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Loppefrø-skaller
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 09:02
Hej alle kloge debatører :-)

Min hest har desværre tendens til at spise sand, når hun kommer på fold... Min dyrlæge fortæller mig, at loppefrø-skaller er rigtig godt til afhjælpning af dette problem.

Men hvor køber jeg disse skaller? Er der nogen der kender til en foderproducent som har disse i større mængder?

Hilsen Kristina
0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 09:46
Du kan købe den i miljø foder rigtig billig eller i matas (der hedder de bare husk), de er en den dyre..

Bruger det selv..

Jeg er meget interseret i at købe en irish cob!! (helst en hoppe, men skriv alligevel hvis du ikke har en hoppe). Ung eller gammel. Skriv til mig hvis du har en eller kender en som har..
0
0
Svar på denne tråd

roepiller
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 09:48
Hej
Opblødte roepiller skulle eftersigende have den samme effekt, og de er nok noget nemmere at få fat i på den nærmeste DLG eller foderstof. Også billigere.

Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

Loppefrøskaller
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 11:07
Min hoppe havde også flere anfald af sandkolik indtil hun begyndte at få loppefrøskaller.

De kan købes af dyrlægen eller på foderstoffen. Dem fra matas kan slet ikke betale sig rent økonomisk.

Fordelen ved loppefrøskaller frem for roepiller er, at de kan puttes direkte i foderet - evt. med lidt olie der binder dem til resten af foderet - hvor imod roepillerne skal stå i blød.

Mette - der nu har gården, men mangler hesten :-)

Lille velreden hest med et godt sind søges. Se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

loppefrøskaller
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 11:46
hej

De kan fås her http://www.combi-pet.dk

Hilsen
Lisa
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider