Da Robin i din tid fik konstateret spat i H. bagben begyndte ejeren og jeg at give både MSM glucosamin og noget der vist nok hed artroflex.. Og vi er af den fulde overbevisning, at det var pgr af disse ting, at vi trods alt fik nogle gode år efterfølgende med Robin, hvor vi stort set intet så til spatten.
Vi sørgede dog konsekvent for at skridte 30 min før vi satte i trav (så ledvæsken kunne smøre leddet).
Men da din "kun" har lidt stivhed, tror jeg du ville få stor glæde af pulveret.Selvfølgelig ville det nok have været optimalt hvis man var startet længe før, at der kom symptomer på noget som helst, men sådan kan man jo altid tænke

ingen kender jo fremtiden.
Så for at svare på dit sprøgsmål, vil jeg sige at jeg føler at det hjalp os, men selvfølgelig er det kun en fornemmelse - strengt taget ved vi jo ikke om situationen havde været den samme hvis vi intet havde givet
Urteproduktet kender jeg ikke, så det kan jeg ikke svare på
mvh Robsen
.
"Når jeg sætter mig op på en fremmed hest, eller på en unghest, er mit mål ikke som så mange andre rytteres for enhver pris så hurtigt som muligt at få den til at gå til biddet. Alt for mange ryttere fokuserer alt for meget på dette. Allerede her gårmange galt i byen, idet de tvinger en hest til at give efter i nakken og gå i en bestemt fikseret holdning uden at være egentlig eftergiven citat Kyra K