Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

safari ponypude?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 14:19
Nogen som kender den - har den?

Jeg har netop modtaget en discountudgave (kopi) fra en hollandsk butik, 300 kr. sparet, men jeg er da lidt i tvivl om det var det værd. De her flytbare puder underneden er bare STENHÅRDE.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om de er ligeså stive i det på den dyre model, for hvis den er ligeså billig i udformningen er der jo ingen fidus i at bytte. Men jeg har ikke meget lyst til at sætte mig op og presse de puder ned i en ponyryg. (jeg har købt den i 12" så jeg selv kan sidde i den og bruge den til tilridning)

Havde nok forestillet mig noget som var en anelse mere skumgummiagtigt.

:Pia

Fotografering af dyr tilbydes på Sjælland.

Spændende modeller søges til portfolio!

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 22:05
...vi havde en i rideklubben jeg kom i, det var den dyre model...

Såvidt jeg husker, så var puderne halvhårde, dvs. ikke stenhårde men heller ikke super bløde... Jeg kunne trykke en finger en lille smule ind i den, vil tro min finger kunne komme ca. 0,5 cm ind i puden, hvis jeg pressede rigtig hårdt...
Håber det kunne hjælpe dig :-)

Jeg husker sadlen som værende genial for små børn at ride i, men at puderne kunne flyttes var et stort minus, da man umuligt kan ramme helt 100% lige, når man skal sætte dem fast på sadlen og det er jo ikke voldsomt godt for hestens ryg :-(

Forårsknus fra Tine
og haffipigerne,
{> Flicka og Frigg {>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider