Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderplaner...hvorfor så svært?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 09:31
Jeg mindes engang, at have lært at lave foderplaner og bortset fra, at jeg lykkeligt har glemt alt om det igen, syntes jeg dengang ikke at det var så svært...

Selvfølgelig er der mange udenomsting, man skal tage hensyn til, men i disse IT-tider kan jeg ikke forstå, at der ikke findes en side, hvor man kan gå ind og vælge sig igennem forskellige muligheder. Derefter skulle det da kunne lade sig gøre at få et program til at lave disse foderplaner... ?:-)

Eller hvad???

Er der ikke nogle teknikere her på HN, der kan lave noget sådant? Så vil jeg gerne være 1. abonnent på siden...hvis prisen er rimelig selvfølgelig.

Det ville jo have den fordel, at man kunne prøve sig igennem nogle forskellige fodertyper (for at se hvilken der er billigst) uden at skulle betale for hver enkelt plan.

Bare en idé, er der ikke andre, der savner sådan en side?

Lykken er at eje en Highland pony!
Har du lyst til at se evt. ride en highland pony, så send mig en mail.
tiset@jensen.mail.dk

Søges: Siameser hankat med/uden papirer til bedækning af siameser hunmis uden papirer.
0
0
Svar på denne tråd

www.foderplan.dk
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 09:42
Hej
Jeg har med stort held brugt Tanja fra foderplan.dk. Hun laver foderplaner ud fra de muligheder man har for fodertider og typer af foder, og hun retter gerne til når noget ændrer sig.
Desuden sender hun altid en saglig forklaring med planerne, bedre kan det da ikke blive?!?

Tine
0
0
Svar på denne tråd

jooo men
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 09:58
Det jeg mener er, at så kunne man sidde derhjemme og lege lidt med nogle forskellige fodertyper og nemt korrigere, hvis man fx fik tilbudt noget billigt foder, eller hvis hesten skulle lave mere eller mindre i en kort periode.

tiset@jensen.mail.dk

Søges: Siameser hankat med/uden papirer til bedækning af siameser hunmis uden papirer.
0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 10:26
Danielle, det kan du også, hvis du køber dig et foderprogram....
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 10:29
Og hvor får jeg lige sådan et...det er vel hammer dyrt ?:-)

tiset@jensen.mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

foderplan
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 10:51
sundhest koster ca 500 kr og så kan du lave alt det du vil. Der er også et andet men det kan ikke fungere på min computer så jeg har SundHest og er glad for det.
Eva
0
0
Svar på denne tråd

Foderplan Hest
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 12:26
Tror jeg det hedder (overskrift). Inde på Landskontoret for Heste, kan du købe et foderprogram. Det koster 1400 ca inkl moms, og skal så opgraderes en gang om året. Opgraderingerne koster ca 500. Jeg synes det er lidt dyrt.
Foderprogrammet sundhest, virker desværre ikke på min conmputer...

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

Part søges til Tinker i Velling, Ringkøbing

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine... Er det fantomsmerter ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har Sund Hest
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 16:55
Og det er perfekt for mig. Hverken dyrt i indkøb og opgraderinger koster ca. 150 kr.
Det optager ikke så meget plads og kører på regneark. Når man først har fået det lært at kende, er det super, og man får en masse gode råd og elementær viden med i købet.

Der er sket en stor (for ikke at sige kæmpe) udvikling omkring fodring af heste gennem de sidste år, da der er kommet en del ny viden til. Bla. er man ved at gå væk fra de gamle normer, da de byggede dels på ko-tal, altså hvordan en ko udnytter foderet, og ligeledes gik de gamle normer ud på hvad en hest kunne leve på, ikke hvad der er optimalt for en hest.

Jeg mener at Sund-hest bygger på de nye normer som bla. kommer fra KER som vist nok står for Kentucky Equestian Research.
Herhjemme har vi ikke særlig meget forskning af heste.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har Sund Hest
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 17:07
Og det er perfekt for mig. Hverken dyrt i indkøb og opgraderinger koster ca. 150 kr.
Det optager ikke så meget plads og kører på regneark. Når man først har fået det lært at kende, er det super, og man får en masse gode råd og elementær viden med i købet.

Der er sket en stor (for ikke at sige kæmpe) udvikling omkring fodring af heste gennem de sidste år, da der er kommet en del ny viden til. Bla. er man ved at gå væk fra de gamle normer, da de byggede dels på ko-tal, altså hvordan en ko udnytter foderet, og ligeledes gik de gamle normer ud på hvad en hest kunne leve på, ikke hvad der er optimalt for en hest.

Jeg mener at Sund-hest bygger på de nye normer som bla. kommer fra KER som vist nok står for Kentucky Equestian Research.
Herhjemme har vi ikke særlig meget forskning af heste.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 18:40
Tak for svarene...

Så er der kun ét spørgsmål tilbage:
Hvor køber man dette "Sund hest" henne?

tiset@jensen.mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

Demo kan
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 18:48
Hentes her.

foderplan

.

Anne

Stald Sørig

Ryttere søges se Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Forkert
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 08:46
Sund Hest findes på:sundhest
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider