Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 erfaringer med lammeskindssadel?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 19:17
Hejsa folkens...

Hvad er jeres erfaringere med lammeskindssadler? Jeg overvejer nemlig at købe en af disse Barback feltsaddeler fordi jeg synes jeg har svært ved at finde en sadel til min runde pony, som bare skal bruges til hyggeridning, og fordi der var nogle der snakkede varmt om dem på "Hest og Rytter" i år.:

Link hjemmeside

link billede

Men hvad synes I om sådan en sadel (til hyggebrug)? Er det noget med at der er gele i dem til at fordele rytterens vægt bedre end hvis man rider helt uden sadel? Det er jo en helt ny verden 8-)

Mvh Mie
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lækker at ride med...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 19:46
Jeg har en lammeskindssadel og jeg er bare så glad for den. Jeg har en araber, lidt rund og med en lille manke, så de fleste sadler glider frem på ham. Jeg købte en lammeskindssadel mest til hyggeridning, men den kan sagstens bruges til alt, den ligger godt på ham og man sidder bare så godt i den.. Rigtig dejlig er den når det er koldt.. Der er ikke gele i min, jeg har aldrig haft problemer med trykmærker hellere ikke efter en tur på ridebane hvor jeg har redet dressur med sadlen. Kender du ikke nogle som har en sadel du kan prøve, så kan du jo mærke om et er noget for jer...?
God fornøjelse..


Hanne.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider