Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hamp/Hørstrø i Østjylland??
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 12:23
Hejsa
Er der nogle der ved hvor man kan købe hamp eller hørstrøelse i nærheden af Horsens, Vejle eller Skanderborg/Århus? Det skal være i enkelt baller, altså ikke en hel palle. Enten hos private eller foderstoffer?

0
0
Svar på denne tråd

Rapshalm
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 12:44
Godt nok ikke hamp - men raps..:

Kjærgården v. Hinnerup

/Mette
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at kontakte
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 13:51
www.thorobed.dk
De har vist lagre nogle steder i Jylland, Mariager og Hobro tror jeg nok.
Jeg henter selv løse sække her i Holbæk, med den fineste hør. Det fungerer bare så godt i min stald.
Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det er til
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 14:38
"grisene" så kan jeg ikke anbefale hamp (ligesom aubiose). Det er vist bedre til større dyr. Jeg er gået tilbage til spåner igen. Sig lige til hvis du prøver hør, om det er godt :-).

0
0
Svar på denne tråd

jeps det
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 15:23
er til grisene. Jeg har hørt om nogle der har været tilfredse med hamp. Vil bare gerne have noget der ikke støver så meget.

Der er rimelig langt til Hobro og så koster det jo 50 kr for at de vil åbne op på deres lager og jeg kan kun have fire baller i bilen så det kan slet slet ikke betale sig overhovedet.
Hvis ellers jeg lige kan få regnet nogle kilometer ud med det i Hinnerup så ser det jo også spændende ud, men har det samme stive kvalitet som alm halm? Eller er det lige så blødt som spåner?

Hvis der er nogle der har flere bud vil jeg gerne høre ;)
0
0
Svar på denne tråd

Vi har brugt både
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 16:42
hør og raps til marsvin, kaniner og høns og synes det fungerer fint, begge dele. Rapsen var ikke god til hestene, så nu har jeg mange sække som diverse smådyr må bruge op..............men jeg er på Sjælland, så det hjælper ikke dig.Til hestene syns jeg hør er bedst.
Eva
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider