Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

dækken af i dag??
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 12:51
Har I taget dækner af jeres heste, så de går helt uden?? her hos os er der 11 grader udenfor...er meget i tvivl om jeg skal tage dem af??!!Mine heste er ikke klippet.
0
0
Svar på denne tråd

Solskin
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 12:54
Jeps, jeg har idag for første gang taget dækkenerne af mine heste. De går i læ og solen skinner og temperaturen er dejlig høj.
De nyder det, men får nok på igen når de kommer ind.
Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Ja 1. dag
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 13:00
Smukke Ganger tog 15 skridt og så lå han ellers ned og rullede . Godt jeg ikke har en pladder fold .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

illum...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 13:34
Hvad blev det til med Smukke Gangers drikkeproblem? Dejligt at se dyret på din præs- han holder sig sørme flot ;-)
Mvh
Ditte
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 14:29
At han har rettet sig .

Han ser godt ud og måske har han bare ikke haft brug for mere vand . Men jeg fik jo også " tvunget " meget i ham på 4 x foder dagligt, hvor roepillerne nærmest var søbe mad 8-) .

Blodprøven viste kun et lille udsving i magnesium talet , men det kunne åbenbart være nok til at gøre ham det han var ?

Han havde jo også haft den omgang blærebetændels at trækkes med . Den er helt væk ( han tisser nu i passene mængde ) Han fik en omgang penecillin for 14 dage siden for at være sikker på at der intet var som ikke skulle være der .

Så jeg håber han er ovenpå igen , han virker sådan og jeg vogter ham jo som en høg .

Tak for de pæne ord om Min Smukke Ganger :-)

Illum

0
0
Svar på denne tråd

min har også
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 14:30
mine har også fået dækkenet af i dag - og tænk de dejlige broget dyr, fandt det første og dejligste muder til at rulle sig i

så der bliver noget jord arb. i aften

anne
0
0
Svar på denne tråd

Nej, min får det ikke
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 15:26
Nej min får det ikke af.

Hun har idag fået overgangsdækkenet på, men glæder mig utrolig meget til når vi ikke skal døje med de dækkender mere!

Nelli har lige stået med lungebetændelse, så går lidt langsomt frem, med at pille alt for meget af hende lige nu, da hun lige skal komme sig 110 % inden.

Hilsen Rikke :-) :-)

Se billeder af mit røde apperat, lige her

Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind.

Dressur sadel sælges!
her!!

Glatjern sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider