Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

de nye gamacher fra hööks ?...
Forfatter: 
Dato:  03-02-2002 20:06
er der nogen der har prøvet de nye gamacher fra hööks `?
har lige købt nogen og ville lige høre

Mange vrinsk og hilsner Mette & Cheri :-0
0
0
Svar på denne tråd

Re: de nye gamacher fra hööks ?...
Forfatter: 
Dato:  03-02-2002 23:03
Hvis du allerede har købt - kan du så ikke fortælle os andre om dem, når du har gjort dig dine erfaringer...?
0
0
Svar på denne tråd

Re: de nye gamacher fra hööks ?...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2002 13:21
Er det dem med huller i?De helt nye til 179,-kr?Jeg har prøvet dem på min hoppe og jeg er meget tilfreds med dem.
Hilsen Linda
0
0
Svar på denne tråd

Dem her?
Forfatter: 
Dato:  04-02-2002 17:24
Er det dem her?

Fantastisk nyhed, gamache med ventilation!
Slagfast gamache i perforeret materiale, som lader huden ånde. Solid skål. giver ekstra beskyttelse mod slag og stød. Perfekt, hvis man har et problem med fugteksem, eller til heste, som bærer gamacher over længere tidsrum, fx ved langdistanceridning, på fold og på rideskoler. De er lette at vedligeholde, gode at skylle af, da de hurtigt tørrer, fordi de ikke bander vand.
Sort.

Pris: 179,-

Eller dem her?

SENEBESKYTTERE - 74632

Særdeles prisbillige senebeskyttelse med forskellige anvendelsesmuligheder. Den leveres med fleece og neoprene. Fleecen giver en følelse af blødhed og har en varmende effekt. Naturligvis er den også støddæmpende, og da fleece er et godt åndbart materiale, holder hestens ben sig tørt under. Neoprenepaddsne er bløde, støddæmpende og giver en perfekt beskyttelse ved springning. Neoprene er let at skylle og vedligeholde!
Str.: Full (4).

Pris: 449,-

Mvh PiaR

Uden appetit skal man hverken spise eller elske.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider