Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

fjordheste man fra kort til lang
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 08:39
HEJ MED JER.

jeg her besluttede at min fjordhest,skal prøve at have lang man.
men hvor lang skal den værer,før den vælter og skal man barer lade den gro.??
skal jeg evt børste den til den side jeg vil have manen,? eller er det ligemeget.

HILSEN LOUISE.
0
0
Svar på denne tråd

lang man??
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 13:42
Tja.. Jeg ville også have lang man på min fjordhest, men det kræver MEGET tålmodighed, og det ser forfærdentligt ud!

Du skal såmænd bare lade den gro, andet er der ikke og gøre.

Men som sagt.. det tager lang tid, og det er ikke engang sikkert det kommer til at se pænt ud, da manen kan få en tendens til at lave en stor bue inden den lægger sig..

Indviklet?`

Hels og lykke med det.

>Mvh. Mille
Lucca<3<3
0
0
Svar på denne tråd

Min den ene
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 14:14
Min Herkules er født i Juli 2004, han har aldrig været klippet og jeg tror heller ikke han bliver det. Hans man er væltet, og jo det ser lidt sjusket ud i starten, men åm et par år kommer det til at se rigtig rigtig fedt ud :-D
0
0
Svar på denne tråd

Øh det tager
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 14:39
Da ikke et par år.

Krumme får da rigtig lang man iløbet af året,
Sådan iløbet af året,

Han blev klippet et par gange iløbet af året og nu er den begyndt at vælte igen, så til sommer er den lang igen.
Man skal ikke gøre noget, bare lade den vokse.

Anne K

Stald Sørig

Ryttere søges se Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Hader overskrifter (:
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 15:23
Der hvor jeg har hest, er der en hypsak med Lang man (Også fjordbolle :) ) Det ser liiidt underligt ud, da han R meget tyk og sådan.. Der er også en anden med lang man. Det ser flot ud ad den er passet ordenligt (:
Ha' en god dag:)
- Buh -

Kh. Lin! <3
.
0
0
Svar på denne tråd

Det kan ske..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2005 12:29
Jeg syns det er lidt en skam at lade den velte.. hvis du en dag bliver træt af det.. bliver det ikke den samme man igen.. det gjorde min fjordhests ihvertfald ikke.. den hænger lidt nu.. og hårene er blevet meget bløde, så nu stritter den ikke så flot længer som den har gjordt.. men det kan jo godt være det bare er min hyp der er lidt speciel.. det er jo ikke sikkert det sker for dig.. men jeg syns lige du skulle vide, at det kune ske... men held og lykke med det.. Venlig hilsen nanna..
0
0
Svar på denne tråd

Omkring et år
Forfatter: 
Dato:  22-03-2005 13:00
Vil jeg skyde på. Jeg rider en fjordhest/islænder som får hængeman fra stritman på cirka trekvart år - nogle gange lidt mere eller mindre.
Hilsen Nanna og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Prøv Neopets, hvor du kan få et sødt lille "dyr" - klik her og lav en bruger (bare for min skyld...)!

Jeg skal på EPC den første uge i sommerferien - mødes vi?
0
0
Svar på denne tråd

Min datter
Forfatter: 
Dato:  22-03-2005 14:00
fik Cindy 1 maj sidste år...hendes man kunne på det tidspunkt ikke have været klippet længere ned, det var ikke en strit man, men klippet helt ned, hendes pannelok så dybt åndsvag ud 10 cm, og klippet lige over,halen klippet halvt af, aner ikke hvad de havde tænkt på da de stod med saksen.

I dag er manen vel 20-25 cm hvis det kan gøre det, den har lagt sig pænt, hendes pannelok og hale ser ganske normal ud.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider