Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hooks?!
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 12:10
Hej! :-)
Jeg sad såmænd bare og tænkte lidt.. nu hvor jeg har siddet lidt og kigget her i debatten, så har jeg set en del indlæg om udstyr og spørgsmål om kvaliteten.. også var det at jeg tænkte: hvad med hooks?
jeg mener... det er jo billigt, og for mit vedkommende ser kvaliteten (og især priserne :-D) dejlige ud... hvad synes i?

Mange venlige hilsner
Anne

<3 CARISMA! den smukkeste hoppe på jorden!<3
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har altid
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 12:17
været tilfreds med mine køb fra Høøks ;-)
Desværre er de lidt langsomme nogle gange til at levere.. :-(
Det eneste minus der har været er at de staldsko jeg plejer at købe der fra desværre ikke holder så lang tid af gangen.. jeg kan i gennem snit købe 1 par om året... Jeg bruger dem skam også flittigt og året rundt og også til alt slags ridning..
Men ellers ingen klager her fra >o<

Mvh
Henrietta
0
0
Svar på denne tråd

Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  09-02-2005 18:20
Hooks er skam kanon men www.rideudstyrslageret.dk
er skam også billigt og god kvalitet..

Hilsen Vibeke
0
0
Svar på denne tråd

tilfreds
Forfatter: 
Dato:  09-02-2005 19:55
Jeg er en trofast kunde hos hooks,har købt fra dem i 2 år nu og er meget glad for det.Der er flere der siger at sadlerne derfra er af dårlig kvalitet,men det vil jeg nu sige er løgn,for jeg har en super dejlig sadel derfra.Så fra mig er der ingen klager.

Hilsner fra Jeena & Thazu
0
0
Svar på denne tråd

Hööks..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2005 21:31
Jeg har købt ved hööks i ca. 2 år nu.. Og det er lige fra den ene til det andet.. Og kvaliteten har altid været kanon god.. Men dog er leveringstiden lang.. Her fornylig ventede jeg 17 dage på et dækken til min hest.. Ikke så sjovt.. Men ellers er det kanon kvalitet og pris ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Ikke langt væk
Forfatter: 
Dato:  10-02-2005 12:32
Jeg kan se at du bor i kbh. Det er endnu billigere hvis du skal handle meget ind at du så tager derover. Toget fra Kastrup lufthavn går lige til malmø og derfra er der ikke langt i taxa til hooks. Butikken i malmø er en fed butik, hvor den i helsingborg er en noget skuffende oplevelse :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2005 15:41
Jeg handler ikke så meget hos hooks efter at der er kommet så mange danske netsteder :)

Men de ting jeg har købt derfra er jeg glade for. Især mit waffle wave dækken. Har haft det i tre år, og det er min lille vild hest der har haft det på her til vinter, og det er stadig forholdsvist pænt...

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Deltag i min konkurrence. Ser mere her
diverse ting sælges
0
0
Svar på denne tråd

hooks ikk altid billigt
Forfatter: 
Dato:  11-02-2005 20:14
jeg syndes at de er dyre md nogle ting fx. kiggede jeg på nogle spande hooks havde 17 liters til 59 kr men så tog jeg i Calles dyrrige (i Aalborg) og der hvade de så tilbud på nogle 20 liters spande til 20 kr.... og jeg skulle bruge tre så der sparerde jeg en del penge.... men det kan jo også blive dryt at bestille derfra med porto... jeg har lige bestilt noget som jeg fik igår og for varene skulle jeg give 344 kr og da jeg kom ned på posthuset kom jeg i alt af med 419 inc alt porto og det der.... så det kan blive en dyrfornøjelse....
>o<
0
0
Svar på denne tråd

jeg køber tit
Forfatter: 
Dato:  12-02-2005 11:19

i rideudstyrslageret.dk

Jeg skal bla. have bestilt tøjringsboldt.. Den koster 27,- kr. ved Hööks, men kun 19.95 kr. ved rideudstyrslageret... :) :) :)

Mkh.
Else.

:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D

"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 13:07
jeg har købt hos høks i ca 4-5 år...
og jeg syntes det er blevet dyrt efter de er gået på danske priser (de har en lager afdeling i dk nu der sender ud ) men det kan betale sig at køre til sverige og købe udstyr i høks stadig..

kvaliteten er god hvis man køber godt...altså deres tilbud på trenser for 150 kr. er jo selfølgelig kvalitet til prisen.

men alt er godt til den pris de føre.

og folk er lette at snakke med.
og tingene kommer kort tid efter det er bestilt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider