Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

tand i panden???
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 16:18
hej jeg den lykkelige ejer af en hest med en tand i panden!!!! er der nogle af jer der har hørt om det før? dyrlægen fandt ud af det ved at der kommer noget betændelse agtigt ud af det ene øre... 8-)
0
0
Svar på denne tråd

ja....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 17:22
Mine dyrlæger siger, at det ikke er usædvaneligt for islandske heste. Jeg har set sådan en bortopereret tand- den var ikke så stor, men havde åbenbart voldt nogle kvaler.
Skal din have sin fjernet?

Mvh
Ditte
0
0
Svar på denne tråd

hej ditte
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 17:31
nej det håber jeg ikke han har ikke ondt nu såååå jeg krydser finger!! får hesten ar efter sådan en operation? og ved du hvilke kvaler det var den fik?? min dyrlæge opdagede det ikke ved handelsundersøgelsn er der nogen der ved om han er forpligtet til at betale hvis den skal opereres?
0
0
Svar på denne tråd

tand.....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 17:35
Den tand jeg så, havde siddet i starten af øret. Hesten havde vist bare rystet en del på hovedet og haft noget fedtet stads i forbindelse med øret.
Jeg tror ikke man kan klantre dyrlægen for ikke at have opdaget tanden( det ville vel have krævet et røntgenbillede af hovedet)
Mvh
Ditte
0
0
Svar på denne tråd

til ditte
Forfatter: 
Dato:  07-02-2005 17:37
ok tak det lyder jo ikke så slemt som jeg først havde antaget det... :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider