Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

tornefri brombær...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 16:18
Hej

Er der nogen der ved om heste vil spise tornefri brombær hvis man sætter den langs hegnet??

og om de i så fald kan tåle det.?
:-D

mange hilsner
Birgitte {>
0
0
Svar på denne tråd

måske.
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 17:03
min shetter æder med glæde brombær buske hvis den kan se sit snit til det de andre går heller ikke af vejen for det, ligemeget om der er torne på eller ej, så måske gør din hest det også.
det kan jo også være den slet ikke gider røre dem.
mine er aldrig blevet syge af det, men de har jo også svært ved at komme til dem, det er kun hvis der lige stikker en gren ind i folden, så skal den ædes med det samme, husk lige at nogen brombær vokser helt vildt og uhæmmet og er svære og komme af med igen, jeg har snart brombær over det hele lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få bugt med dem.
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

brombær
Forfatter: 
Dato:  05-02-2005 18:30
Det kræver vist lige en overvejelse om de skal sætte op .......

:-P

men bare de ikke bliver syge af det så er det jo ok
:-D

knus Birgitte og tak
0
0
Svar på denne tråd

jo da det
Forfatter: 
Dato:  06-02-2005 00:18
De æder dem temmelig sikkert, både bær og grene :-D

Vi havde mirabeller på den gamle fold. Det var hestene meget begejstret for (y)

Man kan lave et rigtig godt levende hegn af forskellige bukse, tjørn og brombær og den slags. Det har de masser af i England.
Så behøver man ikke elhegn der, det er meget effektivt, det kan holde tyre inde, det kan blive helt uigennemtrængeligt!

Men så skal man naturligvis holde hestene fra det, mens det vokser op ;-) , og det tager jo også nogle år, og kræver lidt mere jord, så det er nok derfor, det ikke er så almindeligt her i Danmark. Men det er meget naturligt ;-)

:-) fra Nina

Præsentation - nu med 2 føl {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider