Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Ølgær???
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 11:19
Er der nogen der ved hvor man kan købe ølgær, hvor meget man skal bruge og hvad det koster?? Min smed har anbefalet det til min vallak, da hans hove revner hele tiden. Men jeg ved ikke lige hvad det er??

Birte
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 11:32
det viste jeg heller ikke, så jeg spurgte min dyrlæge, som sagde: du kan da bare give den en øl...gi den en halv øl om dagen, det er lige så godt, og iøvrigt er det dyrt hvis du bare køber ølgær..

ja så jeg drog ud og købte en kasse øl til mine heste, men mine to deler nu bare en halv om dagen..
og det bedste er, det virker....
plus der er også nogle andre ting i øllet som er godt for hesten....

så bare kom igang, iøvrigt kan jeg fortælle at øl tit bliver brugt til vædeløbsheste, for at de kan præstere mere...
0
0
Svar på denne tråd

Ved foderstoffen
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 13:03
Ølgær bliver jo brugt i mange foderblandinger. Du burde derfor kunne få det på din lokale foderstof.

Den med en halv øl lyder spændende, andre der bruger det? Min første tanke var (i sjov) en alkoholafhængig hest, der venter på sin morgenbajer.

Lotte
0
0
Svar på denne tråd

he he...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 13:25
ja det tænkte jeg også, det er en alternativ måde, men godt er det, og som sagt brugt før... men jeg tror nu ikke en halv øl til deling mellem to heste gør nogen skade... ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider