Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 08:51
Hej Alle
Jeg tænkte på om der mon var nogen som kender en dygtig kiroprktor, og har nogen erfaring med kiropakti på egen hest???

mvh Tina Elisabeth
0
0
Svar på denne tråd

ja da jeg
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 09:36
har brugt en kiropraktor til min gamle hoppe efter hun havde været til hingst. Han havde fået slået hendes kryds lidt skævt så det skulle der arbejdes med. Hun havde god effekt af det. Min veninde har en problemhest som hun både har fået kiropraktik og akupunktur til. Så jeg kan kun anbefale det.
Jeg bruger også en del af de øvelser hun i sin tid gav mig til min unghest og han nyder når han får massage og bliver nusset om på den måde.

Jeg brugte en Cecilie (????) kan ikke huske hendes efternavn, men hun er til at finde via oplysningen. Og min veninde bruger en dyrlæge der hedder Maja..
Så prøv det..
Dv for altid..
0
0
Svar på denne tråd

Cecilie Stadler
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 10:11
Mobilnr 40 45 91 98

Hun er ikke kio. men uddannet fysio MED overbyggene uddannelse udi manipulering ,fra Holland .

Jeg bruger hende selv til Smukke Ganger og hun har mine STØRSTE og varmeste anbefalinger .

Cecilie er meget dygtig og utrolig omhyggelig (y)

Illum
0
0
Svar på denne tråd

tove due
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 08:11
er der nogen der kender til tove due? min dyrelæge anbefalede hende, hun skulle bla. holde til på skive travbane engang imellem?
0
0
Svar på denne tråd

Tove Due
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 19:17
Jeg har brugt Tove Due til 3 af mine heste, og jeg er altså ikke imponeret.
Jeg har lige snakket med Darly Eglin far Hasselager Dyreklinik, og han virker meget kompetent, så han skal se på den ene af mine vallakker så snart han har tid. Så må vi se om det er mere troværdigt.

Pia
0
0
Svar på denne tråd

er han
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 08:26
så både uddannet kiroprator og dyrelæge? for det ville være prima!
0
0
Svar på denne tråd

Mine erfaringer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 10:32
Jeg har brugt både Tove Due og Regitze Riesing til Shalu.

Først nævnte vil jeg ikke anbefale, da jeg synes hun har lidt for travlt, hun er uden tviv dygtig, men hun giver sig ikke ordentlig tid til den enkelte hest og resultatet bliver lidt derefter.

Derimod får regitze Riesing min anbefaling, huner dygtig og grundig og sætter sig ind i hvilken hest hun har over for sig inden hun går igang med arbejdet.

Hun rettede i sommers Shalus bækken... Der har ingen problemer været med det siden...

Hilsen
-Matilde og Shalu :-D-
- Nu i SAK -

0
0
Svar på denne tråd

Darly Eglin
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 12:37
Hej Tina.

Jeg prøvede at svare på din besked i min gæstebog via mail, med den ville ikke sende til dig, så jeg har svaret dig inde i min gæstebog.

Pia
0
0
Svar på denne tråd

huha...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 16:52
Hej Igen

Regitze Riesing nogen der ved hvor hun opperere og hvordan jeg kan fange hende?...min hest står i vestjylland nærmere betegnet 12 km uden for holstebro???! og efter mine erfaringer er det ikke så nemt enddag at støve en kiroprktor op her...eller finde en der vil køre langt efter det og da min hest har et lille læsnings traume har jeg en smule problemer med at komme herfra...men er der ikke andet at gøre må jeg på en eller anden måde få hende i trailern.
0
0
Svar på denne tråd

Her er
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 17:20
regitzes mobil nummer:26289599

Hun har telefontid om morgenen ml 9 og 10

Hilsen
-Matilde og Shalu :-D-
- Nu i SAK -

0
0
Svar på denne tråd

Marianna
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 10:08
Hejsa
Jeg har haft kiropraktor til min hest, som havde fået en dårlig ryg, og der var noget andet galt kan ik lige huske hvad. Nå, men fik en anbefaling fra en veninde om en kiropraktor som hedder Marianna, kan dog ik huske efternavnet. Ved første behandling brugte hun nok en times tid på ham, behandlede ryggen, skubbede bag på ham osv. Mellem første og anden behandling gik der omkring 3mdr. og hun kunne se meget forskel da hun så ham anden gang, han havde fået flere muskler ved skulderen og ryggen så meget bedre. Det hjalp så ogz gevaldigt at jeg havde fået en anden sadel. men hende kan jeg varmt anbefale. Hun kommer vist fra sjælland..

knus anette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider