Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hovbyld?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 19:06
min hest har været halt et par gange inden for de sidste 2 mdr. nu mener min dyrlæge at han har en hovbyld da hans hov er varm og der er puls i benet. men han kan ikke finde bylden.
han satte mig så til at bade hans hov i sæbevand 1 time hver dag i en uge. jeg fik så smeden til at tjekket hans hov og han kunne ikke finde noget.
jeg skal så have taget røngten billeder af hoven for at finde den.
er der nogen der nogensinde har været ude for det samme? var det en byld? eller noget andet.
håber at der nogle der kan hjælpe for det er ikke så sjovt at gå i uvished.. skal nemlig først afsted til røngten på torsdag.

En rigtig hest er en oldenborg
0
0
Svar på denne tråd

jeps....
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 19:34
min pony havde ogsaa en hovbyld, som der var ingen dyrlaeger der kunne finde, saa fik jeg hende roengten og de saa den med det samme, toemte den og dagen efter fik jeg smeden ud at laegge sko paa(hun havde ikke sko paa bagbenene paa det tidspunkt) plus en saal, saa kunne jeg ride hende igen. hun har gaaet med sko siden og har ikke haft en hovbyld siden.

:-P
Knuzzer Cathrine(direkte fra Holland)

Life is what you make it!!

Everybody are equal, but some are more equal than others!
0
0
Svar på denne tråd

jeps....
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 19:35
min pony havde ogsaa en hovbyld, som der var ingen dyrlaeger der kunne finde, saa fik jeg hende roengten og de saa den med det samme, toemte den og dagen efter fik jeg smeden ud at laegge sko paa(hun havde ikke sko paa bagbenene paa det tidspunkt) plus en saal, saa kunne jeg ride hende igen. hun har gaaet med sko siden og har ikke haft en hovbyld siden.

Knuzzer Cathrine(direkte fra Holland)

Life is what you make it!!

Everybody are equal, but some are more equal than others!
0
0
Svar på denne tråd

Ikke helt det samme..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 22:49
Men min hest havde en der var rimlig slem, dyrlægen trode han havde brækket benet, og ville tage røgen med det samme... Gudskelov var det "bare" en hovbyld!

KnuZ og Kram

Fra Donau pg Jeg
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider