Alting hænger jo sammen.
Det din dyrlæge er i gang med lyder i mine øjne (da jeg jo læser og ikke lytter) som symptom behandling og ikke årsags behandling.
Men det er jo ikke noget nyt, det er jo den traditionelle behandling for alle også mennesker.
Når min hest fejler et eller andet kaster jeg mig både over det dyrlægen foreskriver samt alle alternativer jeg kan komme i tanke om som kan supplere dyrlægens behandling.
Hvis jeg var dig så ville jeg helt klart kigge en ekstra gang på foderet og sørge for at hun får alt hvad hun har brug for af vitaminer og mineraler (Men det gør du jo allerede). Evt. købe flydende vitamintilskud som du kan dryppe over høet, hvis hun foretrækker at æde hø.
Varme omslag er godt, ved betændelses tilstande brugte man i gamle dage, så vidt jeg husker, varme løg-omslag da det skulle hive betændelsen ud.
Desuden ville jeg supplere med gåture så hun får gang i blodomløbet også selv om hun går på fold, det er jo ikke sikkert at hun går nok derude.
Og endelig skader det jo heller ikke at få en reiki-healer ud og hjælpe hesten med at hæve energiniveauet.
Så som du kan se ville jeg heller ikke "nøjes" med dyrlægens behandling.
Jeg håber at den stakkels hest snart får det bedre.
Charlotte
---If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning