|
|
| Opstaldning |
| Forfatter:  |
Lisa Blanquart |
| Dato:  |
15-01-2005 15:13 |
|
Hej med jer...
Jeg er tilflytter fra jylland til kbh (centrum) og er netop igang med at købe hest igen. Jeg har et lille luksus problem.. jeg kan ikke finde en go stald... ej okay... 'kan ikk' er nok et stærkt ord, men jeg kender ikke så meget til 'hestehold' herovre.. er der nogle venlige sjæle der kunne give mig lidt vejledning om 'et godt sted' ikke 100km fra indre by? Gode forhold, såsom bane/r,evn ridehus,og meget fold-plads et et must!
På forhånd tak!
Mvh.Lisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opstaldning |
|
|
Hej
Kongelunden på Amager, her finder du alt, der er mange muligheder.
Rågaarden.
Strandgården.
Dortheasminde.
Mvh Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor langt |
A |
15-01-2005 16:49 |
|
væk fra Københavns centrum må det være? Skal der være forbindelse med offfentlige transportmidler? Hvad er din smertegrænse økonomisk?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Lisa Blanquart |
15-01-2005 17:11 |
|
Jeg har bestmt ikke noget imod at rejse et par timer for en god stald, så længe forbindelserne er gode.. har desværre ikke bil mere, så jo, det betyder da en del at det er så let som muligt.
'husleje'... altså, er det et dejligt sted med godt 'udluknings system' og ordnede forhold er jeg villig til at betale hvad det koster. Dvs at 2500 fx ikke er noget problem.
Har ringet til en af staldene på amager- lyder dejligt og undersøger sagen imorgen!
Tak!
Lisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan også |
A |
15-01-2005 17:19 |
|
kigge nord for københavn.
Hvis du kan leve med, at ridehuset ikke lige holder almindelig standardmål, så kan jeg absolut anbefale stedet i vedlagte link (håber det virker):
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=24&i=8290&t=8290
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nordsjælland |
|
|
Hej...
Jeg har min hest opstaldet i Allerød og der er alt det du efterlyser og mere til, ridehus, kæmpe folde hvor hestene er ude alle døgnets lyse timer, ridebane, gode tur muligheder, skov i nærheden, s-togsforbindelse, fuldpension hvor de står på spåner, de bliver fodret med lækkert kvalitetsfoder og de får absolut hvad de skal have...
Jeg ved at der er flere rigtig gode steder i området... prøv at kigge på markedspladsen, der tror jeg også der er flere annoncer fra dette område.
Vh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet