Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

afstand mellem hegnspæle??
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 23:14
Hvor lang afstand mellem hegnspælene, er der i jeres folde?? Er der nogle regler for dette mål? Jeg vil bruge el-reb..
0
0
Svar på denne tråd

Ingen regler tror jeg..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2005 00:00
Jeg tror ikke der er nogen regler på området, men jeg ville nok lave en 4-5 meter eller sådan - ved at mange ville lave mindre, jeg er nok bare nærrig :-)

Jo længere der er mellem pælene, jo større er chancen for at hegnet med tiden kommer til at hænge og skal strammes op.
Mette - Defineret Ponyrytter  |   Mød mig og mulerne på min hjemmeside  |   Voksne er børn, der glemmer at lege
0
0
Svar på denne tråd

hvilke pæle
Forfatter: 
Dato:  09-01-2005 07:48
afstanden afhænger bla. af dine hjørnepæle da det er dem der skal være trækket når tråden/rebet strammes op. Mellem pæle er blot "holdere"

jeg har 6 m mellem mine og der er elreb på mine folde.

Under 4m har jeg ikke observeret nogend er har lavet fold med, men ofte op til 8-10 m, her syens jeg dog at rebet kan begynde at drapere lidt mellem pælene og det synes jeg ikke om.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

hegnspæle
Forfatter: 
Dato:  09-01-2005 10:26
Som hjørnestolper vil vi bruge telefonpæle, der bliver gravet godt ned i jorden. Havde selv regnet med omkring 8m mellem "holdepælene". Skal der sættes sådan nogle dimser(rope-o-cut, tror jeg de hedder??) på der kan skære rebet over, hvis de kommer ind i rebet. Og hvor mange volt skal strømmen være??
0
0
Svar på denne tråd

hegnspæle
Forfatter: 
Dato:  09-01-2005 10:30
Hej Karinae.Hvor er din Fabiano dog en dejlig hest... Tak for Jeres svar... (y)
0
0
Svar på denne tråd

Rob-O-Cuts
Forfatter: 
Dato:  09-01-2005 12:53
- er altid gode, de skærer hegnet over HVIS der kommer en hest i, så det ikke går ud over hestens ben...
0
0
Svar på denne tråd

Sally....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2005 13:21
Ja Fabiano er en dejlig dreng, men ikke min længere, jeg solgt ham sidste år til en sød pige fra Haslev af da 3 rideheste var en tand for meget........

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider