Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Tlf.nr. Tove Due - Fyn
Forfatter: 
Dato:  07-01-2005 22:50
Hejsa

Nogen der har telefonnummeret til Tove Due (kiropraktor) på Fyn?

Gode eller dårlige erfaringer med hende?

Hvordan ville I forholde Jer hvis Jeres hest nu var halt på ca. 5. uge. Dyrlægen kan ikke rigtig finde ud af hvad der er - mener nu det er en muskelskade. Hesten er sat på smertestillende og sygefold m.v. i 3 uger. Hvorefter han sluttede af med at jeg jo kunne prøve Tove Due om ca. 3 uger hvis ikke det hjalp (da jeg selv havde talt omkring kiropraktor)!

M.v.h. Ditte ?:-)

GOD JUL ALLE SAMMEN

HUSK: Vi har anskaffet os vores heste for vores fornøjelses skyld - vi skal derfor også huske at behandle dem så det er en fornøjelse for dem :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmn...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 03:11
Har han haft bedøvet leddene? - så burde han kunne lokalisere skaden hvis det er i et ben. Og burde hesten ikke være øm hvis det er en muskelskade?
Undrer mig bare lidt hvis der er gået 5 ugen uden I har fundet ud af hvad det er, synes ikke helt det kan passe...
Har ikke lige Tove Due's nummer her i øjeblikket, men hvis ikke andre vender tilbage før mig kan jeg finde det. Min veninde har gode erfaringer med hende til hendes "gummibold" der jævnligt "hopper" sig selv "af led". Andre gange har det desværre været symptombehandling idet skaden lå i benene, så behandlingen af ryggen blot lindrede en tid. Måske er det mig der forlanger for meget - men synes nu alligevel at din dyrlæge burde kunne stille en "diagnose"?
0
0
Svar på denne tråd

Hvem er din dyrlæge?
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 09:09
Nu ved jeg ikke hvem din dyrlæge er, men jeg vil da anbefale dig at kontakte Rikke Andersen fra Højgårdens Hestehospital, i det hun både er uddannet dyrlæge og kiroprakter og kan derfor se en sammenhæng mellem tingene. Der er jo også den fordel at du så (hvis du har) kan få det dækket af sygeforsikringen ved nogle selvskaber.

Mvh
Lene
dressursadel sælges
besøg den hjemmeside jeg laver for Fyens Rideklub.http://www.fyens-rideklub.dk
0
0
Svar på denne tråd

Her er det....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 09:51

Tove Due: 2819 7801

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

har også selv overvejet...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2005 22:30
at skifte dyrlæge, da jeg synes det virker lidt useriøst - men omvendt så vil en ny dyrlæge jo ikke have været med de første 6 uger. Og nu har jeg lige fået dyrlægeregningen for det som dyrlægen har gjort indtil videre: i alt 8000,- så det er jo altså desværre også begrænset hvad min pengepung kan holde til (når det nu kun er ½ år siden hesten er købt hjem).

Men er der nogen der ved om Rikke Andersen (Højgårdens Hestehospital) kommer ud i stalden og behandler hesten (kiropraktisk) og om hun vil "være med" selvom man har en anden dyrlæge ?:-)

M.v.h. Ditte :-(

GOD JUL ALLE SAMMEN

HUSK: Vi har anskaffet os vores heste for vores fornøjelses skyld - vi skal derfor også huske at behandle dem så det er en fornøjelse for dem :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider