Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

HAVENS
Forfatter: 
Dato:  02-01-2005 20:19
Hej

Er der evt. nogen der skulle have erfaring (positiv/negativ) med HAVENS muesli uden havre?

Mvh Janet
0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  03-01-2005 13:56
Desværre kan jeg ikke hjælpe. Selv fodrer jeg med Havens grønne urte mysli - og er MEGET glad for den (min hest er i øvrigt enig).

Lotte
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  03-01-2005 14:03
müsli uden havre, og var glad for det, lige indtil jeg fik afvide, at min hest slet ikke var dækket ind.

Den manglede næsten alt natrium, e-vitamin, selen, kobber, fosfor.
Aldrig om jeg vil bruge det foder igen, det er på samme niveau med hippolyt, lige til genbrugspladsen.

Jeg er igen gået over til brogården´s foder, og har i samarbejde med www.foderplan.dk fået udarbejdet en foderplan til mine heste.
Intet kan måle sig med Brogården ;-)

Bimboe

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
Godt Nytår til alle på HN
0
0
Svar på denne tråd

Ja, bimboe
Forfatter: 
Dato:  03-01-2005 14:49
Jeg har også ved beregninger i foderprogrammer konstateret, at jeg mangler e-vitamin og selen (men dog ikke andet) ved brug af urte-myslien. Dette er dog langt fra enestående for fuldfoderblandinger (hvor jeg dog ikke lige har kontrolleret om brogården er bedre).

Problemet ved mig skyldtes, at jeg kun kan give 1 kg. om dagen (nøjsom hest samt ønske om at give meget hø). Tilgengæld supplerer jeg med 100 gr. Travo-E om dagen, så er min hest ud fra foderprogrammet dækket fuld ud.

Lotte
0
0
Svar på denne tråd

jeg har også prøvet
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 10:53
noget fuldfoder derfra. Ja der kom den også til at mangle e-vitamin (som jeg så gav ved siden af (men det gør jeg nu altid)). Hmm så langt så godt, men om dyret gad æde meden ak nej den nægtede pure hmm, så ikke mere af det til den.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider