|
|
| alternativ til Dodson and Horrel |
|
|
Jeg søger et alternativ til Dodson and Horrels Stud Balancer som min drægtige hoppe får i øjeblikket. Det skal helst være et tilskud der er müslilignende. Skal gerne kunne anvendes til min 2 ½ årige hoppe også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva med |
| Forfatter:  |
bimboe |
| Dato:  |
29-12-2004 21:37 |
|
Fase II fra D&H
Bimboe
Der hvor volden går ind, går forstanden ud. Glædelig jul
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjørnehøj |
|
|
Jeg har også brugt D&H, men Fase Balancer til mine konkurrence ponyer. Da det er næsten umuligt at opdrive lige i nærheden af mig er jeg nu skiftet til Tjørnehøj Mølle.
Min drægtige hoppe og 1½ års hingsteplag får begge "TM müesli super plus" som er til avls- og ungheste. Jeg blander det med byg og lucerne(havre kan naturligvis også bruges). Og jeg synes de trives godt.
Man skal dog være opmærksom på at der er en del melasse i deres produkter, men hvis det blandes med rent korn er det ikke noget problem. Foder-blandingen ser også lidt mærkelig ud i forhold til D&H, men det er vist mest fordi der en en del sojaskrå i som er lidt noget smulder.
Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha der er jo egentlig mange.... |
|
|
Er det "spillers" der har en blanding der også er musli?
Tror også "Eggersmann" laver den slags musli og "havens"!
kig engang på deres hjemmesider.. der er rigtig mange der laver billigere musliblandinger end D & H.. men spørgsmålet er jo så om de er bedre..
Jeg vandt engang en sæk foder fra Tjørnehøj Mølle og siden da har jeg holdt mig fra den slags. Det var så smækfuldt med melasse at det klistrede til ens fingr, hvis man rørte ved det.
min gamle hest stod med hovedet på skrå og savlen rendt, fordi det sad fast på hans tænder.. øv.
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spillers laver et |
|
|
müesli fuldfoder, der hedder Stud & Youngstock Mix. Stud Concentrate er et tilskudsfoder, men det er pelleteret.
Med venlig hilsen
Thomasminde
Forhandler af Spillers Horse Feeds på Lolland-Falster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet