Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Indlægssedler søges
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 22:39
Hej,

I forbindelse med et projekt om fodring og foderplaner har jeg brug for jeres hjælp. Jeg mangler så mange forskellige indlægssedler/indholdsfortegnelser/varedeklarationer fra hprodukter som anvendes til hestefodring som muligt.

Så, hvis du har et par minutter i overskud, så tag et digitalkamera og tag et billede af indlægssedlen. Du kan også scanne den. Det vigtigste er at teksten kan læses, da jeg skal bruge informationer om vitamin/mineral-indholdet.

Når du har gjort dette mailer du billederne til brian@noerremark.dk - skriv gerne hvilket produkt der er tale om, hvem der har produceret det, og hvis du kender den - så også salgsprisen, men den er ikke så vigtig.

Jeg håber at nogen har et par minutter til overs en dag. Jeg garanterer at resultatet af vores fælles anstrengelser over sigt vil blive til gavn for alle med interesse for heste.

-- Brian Nørremark
MyStory

0
0
Svar på denne tråd

Brian...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 23:00
Hej Brian

Jeg har sendt dig en mail...

Mange hilsner
Lilian

Besøg min hjemmeside med
Mine heste!
0
0
Svar på denne tråd

Havens
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 09:09
Jeg har sendt dig en mail med Havens produkter. Du kan jo bare ringe til forskellige foderproducenter og bede om deres indlægssedler.

Lotte
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor ikke bare...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 11:47
feks. gå direkte ind på de forskellige produkters hjemmesider og undersøge det? Eller der står måske ikke nok om det enkelte produkt?

Savannahs tilskudsfoder Fase Balancer fordeler sig ifølge Brogaardens hjemmeside således:
Fordøjelig energi i MJ/kg: 12,5

16,5% Protein
5,8% Fedt
8,0% Fibre
10,0% Aske
A-vitamin IE/kg 37000
D3-vitamin IE/kg 3700
E-vitamin IE/kg 900

Prisen er så vidt jeg kan huske 160,- kr. ekskl. moms for 20 kg.

Hilsen Anne & Savannah!
0
0
Svar på denne tråd

du får en mail fra mig
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 13:02
om regulator complete.

-Jane

Medlem af Pat Parelli sekten 8-) (PNH - www.parelli.dk)

Eneste forhandler af Regulator Complete mellem Randers og Brønderslev
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider